Skip to main content

Hi ik ben een meisje van 16 marokkaanse italiaanse afkomst en een moslim

mijn moeder is vorig jaar in september overleden helaas en sindsdien heeft mijn oudste zus het voogdij over mij en mn broertje

alleen we wonen met zn 4 twee zussen en mn broertje

sinds dat mn moeder overleden is is het alleen maar ruzie ruzie ruzie over hoe ik mijn kamer opruim over make up dragen

letterlijk voordat ik uithuis ga wordt ik gefouerd en moet ik mn gezicht vegen mn zus heeft me 2 keer uit huis gezet en van de week was ik zelf weggelopen

ik ben nu weer terug ik wordt een beetje moe van hun ze zeggen dat ik me wit gedraag dus te nederlands k krijg dan van die opmerkingen "zijn we opeens nederlands dat we weg lopen " en dan denk ik mag een persoon geen gevoelens hebben

anyways ik heb vandaag mn vader geappt na een jaar ik hsd niet goed contact met hem maar t gaar zo langer niet meer

iedereen die ik zeg hoe t zit zegt of ja je moet nog doorhalen over een jaar ben je 18 of ja je moet met hen blijven je kan niet naar jeugdzorg of dan staan ze opeens aan mn zussen hun kant

ik ben deze toxic omgeving zat en ik trek het niet meer is het de juiste keuze geweest om mijn vader te appen ondanks ik zoveel moeite heb gedaan om bij mn zus te kunnen wonen en ondanks ik het gevoel heb dat ik hun veraad

ik ben bang dat zd mij nooit meer vergeven ik wil hun ook niet kwijt raken dus ik heb echt hulp nodig????!!!

Als er fouten in zitten sorry ik ben niet zo goed in nederlands nog bedankt♡

Heyy 

Wat vervelend dat dat gebeurd. Het is heel goed dat je je vader hebt geappt! En je verraad hun absoluut niet als je weg gaat want ze hebben het zelf veroorzaakt. Over jeugdzorg kan ik niet veel zeggen want hun hebben gewoon geen gevoelens. Voor de rest weet ik het eigenlijk niet maar het is goed dat je dit deelt! Hopelijk word het snel weer beter.

kusjes van mij xx 

Reageer