Skip to main content

Ik besloot een kijkje te nemen in mijn vaders nachtkastje (dat doe ik wel eens vaker). Normaal liggen daar soms vibrators en andere dingen. Alleen deze keer schrok ik heel erg want er lag namelijk een groot stuk touw, een zak mes en een schaar. I guess dat ze dit voor de seks kunnen gebruiken (wat wel heel erg heftig is..) maar ik vind het kinda creepy en ja ik weet niet echt wat ik hier van moet vinden. Ik heb ook niet een hele goede band met mijn vader ofzo voor de rest, maar ik kan me niet voorstellen dat mijn moeder zo iets zou willen in bed. Als het voor de seks is vind ik het ook heel apart, maar het maakt me ook wel bang.

Zit het er nog steeds in???

zo ja. haal het weg om iedereen in veilige handen te brengen en als je vader er naar vraagt, moet jij gwn vragen wat hij van plan was…

P.S. : gooi dat spul gewoon echt weg zodat het dan in niemands handen terecht komt!!!

groetjes!

xxx

Zit het er nog steeds in???

zo ja. haal het weg om iedereen in veilige handen te brengen en als je vader er naar vraagt, moet jij gwn vragen wat hij van plan was…

P.S. : gooi dat spul gewoon echt weg zodat het dan in niemands handen terecht komt!!!

groetjes!

xxx

Aaggh dat lijkt me slim inderdaad, maar ik durf het echt niet… Ik wil het wel zeggen tegen mn moeder, wat wel awkward is, maar waarschijnlijk vind ze het raar dat ik daar ging kijken. Ik kan echt gewoon geen rede bedenken.

Aaggh dat lijkt me slim inderdaad, maar ik durf het echt niet… Ik wil het wel zeggen tegen mn moeder, wat wel awkward is, maar waarschijnlijk vind ze het raar dat ik daar ging kijken. Ik kan echt gewoon geen rede bedenken.

doe het gewoon! (als je het nog niet gedaan hebt.) anders denken ze dat je niet weet wat er in het kastje zit en dan kan dat miss fout aflopen…

-onnodige quote verwijderd-

Het kan inderdaad zijn dat je ouders dit voor seks gebruiken. Dit heet bondage. Sommige mensen vinden het erg opwindend om vastgebonden te zijn en niet kunnen bewegen of om juist dominant te zijn omdat je partner is vastgebonden. Ik snap dat dit lastig is om voor te stellen dat je ouders dit doen.

Als je echt denkt dat je vader hier iets anders mee van plan is of dat je moeder dit eigenlijk niet wil. Zou ik er inderdaad eerst eens met je moeder over praten. Ook kan je met iemand van de Kindertelefoon zelf chatten over eventuele vervolgstappen. Veiligthuis etc. Daar heb ik allemaal geen verstand van, maar als je denk dat dat nodig is, zou ik daar zeker naar infomeren.

Succes ermee. Laat maar weten hoe het afgelopen is.

Xx:kissing_heart:

Reageer