tja kut leven

  • 12 April 2022
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 1
Badge

 nou daar ben ik weer zit met hoofdpijn van het huilen en schreeuwen 

me vriendin denk dat ik haar slaafje ben ik durf geen nee tegen haar te zeggen weet niet warom maar ik weet wel dat ik niet als vriendin ziet zitten  

 

me ouders geven alles mijn schuld ik moet morgen een prik halen ik kan tegen prikken en ik wil de prik wel maar ik zit er zo tegen op  maar ik doe het met tegen zin 

 

me zus wil ik dood hebben arstikke dood 

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Yara! 
Ik weet niet of je oplossingen verwacht met dit topic, ten eerste wil ik je sterkte wensen! 

Als je vriendin je zo behandelt, moet je de vriendschap/relatie afkappen. Een vriendschap waarbij jij je vaker kut voelt dan goed is het nooit waard, doe het voor je eigen  bestwil!
Het is echt jammer dat je de prik niet wil, en dat kan je gerust tegen de mensen die je de prik geven zeggen. Zij hebben er vast begrip voor. Anders is het heus niet zo erg, en geloof ik in je. Jij kan dit!
Over je zus, ook sterkte. Als het echt te erg om aan te kunnen wordt kun je het erover hebben met een vertrouwenspersoon op school. Zij weten vast meer raad

Het komt allemaal goed, houd je hoofd omhoog!
-miaomiao

 

Reputatie 5
Badge +1

Hoi Yara, ik weet niet of mijn bericht je nog zal helpen. Als eerste wens ik je sterkte. Zoals miaomiao al zei kap die vriendschap af als je je daar meerdere keren kut door voelt. Ik snap ook wel dat je geen nee durft/wil zeggen. Ben je bang haar kwijt te raken? Heb je misschien andere vrienden met wie je hier over kunt praten? Want vergeet niet samen sta je sterk! Ik snap ook precies hoe je je voelt. Ik heb een broertje en een zusje. Soms wil ik mezelf dood hebben en soms hun. Ik wens je succes met die prik! Ik heb er zelf ook een paar gehad en ik vind het ook niet leuk. Ik kan er wel tegen. Echt stom voor je dat je ouders jou altijd van alles de schuld geven. Nog succes met alles!

 

Wolf

Hoi, ten eerste wil ik je heel veel sterkte wensen.

Daarna over die vriendin, zij is niet goed voor jou. Je kan die vriendschap beter stoppen hoe pijnlijk het ook is maar hier heb je niks aan.

Die prik zal vast meevallen, je voelt het nauwelijks. Maar als je het eng vind kan je het idd aan die mensen vertellen. Verder zou ik als ze die prik zetten de andere kant op kijken en eventueel iemand hand vasthouden. Ontspan je en concentreer je op een andere plek op je lichaam.

Waarom wil je je zus dood hebben? Da's zegmaar niet zo aardig. Hebben jullie ruzie gehad? Want dat heb je altijd met broers en zussen.

Als je ergens over wil praten kan je altijd op het forum terecht of bellen met de kindertelefoon kan ook heel goed helpen.

Reageer