Hoi, dus ik denk dat bijna elke dag dat mijn broertjes mij proberen te irriteren elke. fcking. dag. Ze zijn luid en doen vies. Ook als ik probeer te slapen. Mijn moeder doet er bijna niks over. Zeg zegt alleen "stop ga slapen" en dan klaar. Dus het gebeurt minstens 3 of 4 keer per dag en vooral als ik probeer te slapen en ik krijg er koppijn van. Ik zeg dan dat ze moeten stoppen heel vaak maar het lijkt dat ze aandacht willen. Allebei zijn ze ongv rond 7 jaar. Heeft iemand tips om hun te laten stoppen?
Bladzijde 1 / 1
Wat doen ze dan omdat je “vies” zegt?
Hoi
Als je broertjes aandacht lijken te willen, helpt het misschien wel om ze aandacht te geven, op momenten dat het jullie past. Breng bijvoorbeeld overdag wat tijd met ze door, zodat ze ‘s avonds ook gewoon moe zijn van het spelen en naar bed toe willen.
Jullie zouden naar een speeltuin kunnen, gaan voetballen op een pleintje, of een kamp bouwen in een nabij gelegen bos. Wat jullie maar willen. Gaan je broertjes naar school? Als ze namelijk thuis zitten door de corona-maatregelen kan ik me voorstellen dat ze uit verveling zich irritant gaan gedragen.
Gr. Kenshin
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.