Vraag

tikken met voet erg?

  • 24 October 2022
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyy mensjes die dit lezen, ik ben een jongen (helaas geboren als meisje) van 13 jaar. 

Ik zag vandaag op TikTok een filmpje waarin mensen met hun voet tikken, de text die erbij stond was: “school: we take care of us students”. Ik weet niet of iemand van jullie dat filmpje is tegen gekomen maar wat is er mis met tikken met je voet onder de tafel ofzo? Ik doe het namelijk zelf ook en ik vind het best fijn. Soms moet ik gwn even bewegen of vind ik iets heel spanned en dan ga ik dat doen. Maar meestal doe ik het gewoon onbewust. Heeft dit een bepaalde betekenis dat je dit doet???

-ROBI-


3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Heyy @Robi12 

Ik tik ook met mijn voet, is niet erg als je het aan mij vraagt.

gr. @Socrates 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi volgens mij is het heel normaal. Misschien om een beetje energie kwijt te kunnen of wat afleiding te hebben. Soms is het ook van nadenken of emotie denk ik. In elk geval niks geks. Zelf zit ik vaak met mn vingers te friemelen met een pen of dat soort dingen. 

Groetjes liefs Julian X

Badge

hi, het tikken van je voet geeft ook aan dat je stress hebt. het filmpje wilt dus zeggen dat iedereen te veel stress heeft en niet weet hoe het te ontladen behalve met een voet te tikken, ik doe dit zelf ook onbewust maar ik merk wel dat ik het vaker doe als ik meer stress heb

Reageer