Skip to main content

Hallo Anonymous123123 hier😇✌🏻

Ik ben een jongen van 14 en vandaag had ik een discussie met mn moeder, ze zei dat ik thuis moest zij om 20.00. ik vond dat te vroeg dus ik blijf nog wat langer bij mn vriend tis gwn een goede vriend). Ik ken die al jaren mn moeder kent hem ook hij bleef slapen bij mij en ik bij hem. Dus ik bleef tot 22.00 de zon ging al onder en mn moeder belde en ze kreeg een flip. Hebben jullie een tijd om thuis te zijn of hebben jullie dat niet?

(Die vriend woon 1 straat ver van mij)

Bye 

Nouja, ookal is het vervelend, de tijd die je moeder je geeft kan je maar beter naleven. Om twee redenen: die tijd is meer voor haar dan voor jou, lijkt me duidelijk dat ze een hartaanval kreeg omdat je 2 uur daarvoor thuis had moeten zijn. 2. Als je je gewoon elke keer aan de tijd houdt, krijg je meer vertrouwen, gaat de tijd steeds verder vooruit. Ik ben 18...van tijden heb ik geen idee meer lmao

Hoi

Als de afspraak 20 uur was en jij twee uur later nog geen teken van leven hebt gegeven, kan ik me voorstellen dat je moeder zich flink zorgen maakte. Zoals Angovis zei houd je je best aan de afspraken die je maakt; daar groeit namelijk vertrouwen uit. Als ik jou was zou ik me de komende tijd aan de afspraken met je moeder houden, zodat haar vertrouwen in jou kan verstevigen. Bied misschien ook even je excuses aan voor de keer dat je om 22 uur nog bij die vriend zat; je moeder was vast erg ongerust. 

Gr. Kenshin

Reageer