Tienermoeder

  • 16 August 2020
  • 7 reacties
  • 310 Bekeken

Badge

Zijn er mensen hier die tienermoeder zijn? Want ik wil graag in contact komen omdat ik zelf misschien tienermoeder word.... 


7 reacties

Helaas is contact met anderen, dus ook andere tienermoeders niet mogelijk via deze website.
Daarvoor kun je beter naar een andere website, zoals een social media platform.

Zelf raad ik jou af om een tienermoeder te worden.
Afgezien van een ernstig auto-ongeluk zijn er weinig dingen waarmee jij je jeugd of zelfs je hele leven zo snel mee kunt verpesten.
Naast de fysieke gevolgen is dat economisch gezien gewoon niet haalbaar en het is niet te combineren met een studie of (bij)baan op deze leeftijd.
 

Badge

Helaas is contact met anderen, dus ook andere tienermoeders niet mogelijk via deze website.
Daarvoor kun je beter naar een andere website, zoals een social media platform.

Zelf raad ik jou af om een tienermoeder te worden.
Afgezien van een ernstig auto-ongeluk zijn er weinig dingen waarmee jij je jeugd of zelfs je hele leven zo snel mee kunt verpesten.
Naast de fysieke gevolgen is dat economisch gezien gewoon niet haalbaar en het is niet te combineren met een studie of (bij)baan op deze leeftijd.
 

Ik vind niet dat mensen hun leven verpesten..... Ik zie alleen mensen die iets moois meemaken... Tienermoeders zijn net zoals gewone moeders.... 

Het probleem dat je natuurlijk niet ziet, zijn de kosten.
Zoals ik al aangaf is het uiterst lastig of zelfs onmogelijk om een opleiding te voltooien als je besluit een kind op te voeden.
Je hebt simpelweg die tijd niet.
Jij geeft zelf ook aan dertien te zijn, wat zou betekenen dat jou fysiek nogal kunt verschillen van een volwassene.
Dat maakt een zwangerschap natuurlijk niet zo makkelijk, ook al doe je het pas over twee jaar.

Om terug te komen bij de kosten:
Hier kun je zien welk percentage een huishouden kwijt is aan een kind.
Je spreekt dat over huishoudens, oftewel twee partners die elk geld kunnen verdienen met een baan.
Dit kan dus al snel meer dan tienduizend euro per jaar zijn, wat jij simpelweg niet kunt veroorloven.

Jij geeft aan dat jij misschien binnenkort moeder wordt.
Ik raad jou aan om er zo'n vijftien à twintig jaar mee te wachten.
Is het zo mooi om niet dezelfde dingen te kunnen doen als jouw leeftijdsgenoten, omdat jij voor iemand moet zorgen?
Is het mooi om nu al jezelf met zulke verantwoordelijkheden en schulden op te zadelen?
Ik denk het niet.

Badge

Het probleem dat je natuurlijk niet ziet, zijn de kosten.
Zoals ik al aangaf is het uiterst lastig of zelfs onmogelijk om een opleiding te voltooien als je besluit een kind op te voeden.
Je hebt simpelweg die tijd niet.
Jij geeft zelf ook aan dertien te zijn, wat zou betekenen dat jou fysiek nogal kunt verschillen van een volwassene.
Dat maakt een zwangerschap natuurlijk niet zo makkelijk, ook al doe je het pas over twee jaar.

Om terug te komen bij de kosten:
Hier kun je zien welk percentage een huishouden kwijt is aan een kind.
Je spreekt dat over huishoudens, oftewel twee partners die elk geld kunnen verdienen met een baan.
Dit kan dus al snel meer dan tienduizend euro per jaar zijn, wat jij simpelweg niet kunt veroorloven.

Jij geeft aan dat jij misschien binnenkort moeder wordt.
Ik raad jou aan om er zo'n vijftien à twintig jaar mee te wachten.
Is het zo mooi om niet dezelfde dingen te kunnen doen als jouw leeftijdsgenoten, omdat jij voor iemand moet zorgen?
Is het mooi om nu al jezelf met zulke verantwoordelijkheden en schulden op te zadelen?
Ik denk het niet.

Ik denk echt dat jij het verkeerd ziet.... Ik ben idd een meisje van 13. En ik wil idd graag een kind... Ik zeg niet dat ik het nu wil! Ik zie mijzelf ook niet als 'een van die anderen' want uitgaan vind is echt niet leuk! En daarbij ik zie eigenlijk geen toekomst voor mijzelf ookal doe ik een goed niveau en met een kind veranderd dat.. 

Badge

ik ben bijna tienermoeder, maar ik weet dat het zwaar gaat worden.

Reputatie 1
Badge

Hey @Kleine meid 

Ik ben zelf tiener moeder 

Net bevallen 

Ben bijna 16 jaar 

Heb een dochtertje van een week oud ze hert lavina Ivy

Tekst verwijderd ivm forumregel 7

 

Als je het leuk vind mag je altijd bericht sturen om in contact te komen ❤️

Goed dat je elkaar wil helpen met advies e.d. maar je kan hier niet directe berichten sturen, noch met elkaar in contact komen. De TS kan wel een topic openen met directere vragen die je kan beantwoorden en tot op een zeker hoogte een gesprek voeren (maak er geen chat van).

Daarnaast is de laatste activiteit van @Kleine meid 10 maanden geleden, dus ik vraag me af of zij hier nog over na denkt of naar kijkt. :)

Reageer