Thuissituatie, kan iemand mij advies geven?

  • 3 May 2022
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Hee iedereen,

Ik wil dit niet een langdradig verhaal laten worden, dus ik probeer het kort te houden. 

Het zit zo, Vanaf een jonge leeftijd heeft mn moeder me gemanipuleert om een slecht beeld over mn vader te krijgen. Ze zijn gescheiden in 2017 btw. Ik geloofe altijd al want mn moeder zei, ik zag haar altijd als '’de goeie ouder'’ . Maar naar maate ik ouder werd begon ik eindelijk in te zien dat mijn moeder psygisch in de war is. Ze heeft in dr jeugd veel trauma's opgelopen waardoor dat invloed heeft op mijn leven.  iedereen in mn familie heeft het door, maar ik snap niet waarom ze mn moeder niet helpen. ik kan het niet meer doen namelijk. Weetje het komt er allemaal op neer dat mn moeder mij vanaf een jonge leeftijd me leugens heeft verteld wat ze nu nog steeds probeert. ze verbied me om zoveel dingen te doen. ik mag soms niet een in mn eigen tuin zitten door dat ze dingen beweert wat niet waar is. zij heeft altijd gelijk zegt ze. door al die stress van dr lijd mijn mentale gezondheid er ook onder. ik weet dat ik mentaal niet stabiel ben en dat ik hulp moet zoeken. maar ik durf geen hulp te vragen aan wie dan ook. 

 

 

kan iemand me alsjeblieft advies geven/helpen ik wil dat alles normaal wordt!

 

 


1 reactie

Reputatie 6
Badge +5

Hey, je zit echt in een lastige situatie. Ik vrees dat praten echt de enige oplossing is. Is er geen familielid / mentor/ vertrouwenspersoon waaraan je het durft te vertellen? Je kan ook altijd chatten met de kt of andere instanties. Ook hier kan je je verhaal kwijt natuurlijk. Hopelijk heb je daar iets aan!

Heel veel sterkte en succes xxx

Reageer