thuissituatie

  • 7 October 2022
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Badge

heya, ik ben een meisje van 16 jaar oud. mijn ouders zijn gescheiden en heb 4 jaar lang samen met mijn moeder gewoond. toen ik 6 was kwam mijn stiefvader in beeld. tot mijn 11e ongeveer ging dat goed maar naarmate ik ouder werd kreeg ik steeds meer het gevoel alsof hij mijn vader probeerde te spreken ( heb trouwens geen contact met mijn biologische vader al 6 jaar) anyways ik wilde mijn achternaam veranderen omdat ik niet geassocieerd wil worden met mijn biologische vader we wonen in hetzelfde dorp enzo. toen ik 12 was heb ik de keuze gemaakr de achternaam van mijn stiefpa te nemen. iets waar ik nu heel veel spijt van heb. sinds 3 jaar gaat het hier thuis helemaal niet meer goed ik heb een pleegbroertje en zusje sinds 5 jaar en zij komen uit een onveilige thuissituatie en daar zitten ze nu eigenlijk weer in. ik denk dat mijn moeder borderline heeft en van mijn stiefpa ben ik er nog niet helemaal uit. we zitten al in gezinstherapie maar heb niet het gevoel dat zij hun best daarvoor doen. vanmiddag heeft mijn stiefpa mijn moeder geslagen en vastgehouden tijdens een ruzie ik weet niet of hij dit eerder heeft gedaan maar mijn pleegzusje was erbij. thuis is geen fijne plek meer voor mij how het hoort te zijn en heb echt geen idee wat ik moet doen en aan wie ik dit moer vertellen… het liefst wil ik een plekje voor mezelf maar weet niet precies hoe ik dat moet regelen dus als iemand daar verstand van heeft qua begeleid wonen hoor ik het graag❤️


1 reactie

Heya Je kan naar crisis centrum bellen ofzo die kunnen je ook wel ondersteuning geven met je situatie. Je bent wel in een onveilige situatie dus goed opletten.

Even wat er tussendoor jij gebruikt ook heya?! Leuk! Dan ben ik niet alleen die dat zegt ✌️

 

Veel succes thuis ya

 

De onbekende 

Daniel

Reageer