Thuissituatie

  • 11 June 2019
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo! Ik ben een meisje van 14 en een MEGA grote van van de Nederlandse Boyband genaamd FOURCE. Helaas mag ik geen fan meer zijn, omdat m'n moeder gek van hun wordt. Alleen FOURCE kan mij vrolijk en gelukkig maken! Ik heb mega vaak ruzie met m'n moeder. Ze begrijpt mij letterlijk nooit! Deze keer is de ruzie echt heel erg want ik moet 2 weken tot 3 weken elke dag 1 uur thuis sporten, word heel erg onzeker door m'n moeder, m'n moeder wilt de laatste periode van school al mijn cijfers zien en vertrouwt mij nooit meer. Ik mag pas weer leuke dingen doen als mijn toetsweek (1 juli tot 5 juli) voorbij is en ik dan betere cijfers haal! Ik probeer echt m'n best op school te doen alleen ik kan thuis niet leren en huiswerk maken want iedere keer begint m'n moeder te zeiken als ik huiswerk wil maken/leren. Ik heb met m'n vriendin afgesproken dat als het thuis niet gaat, dat ik daar naar toe kan. Alleen ik durf niet weg te lopen want dan krijg ik huisarrest. Ik kan het thuis echt niet meer aan en durf zelfs niet meer naar huis te gaan.
Weet iemand wat ik het beste kan doen!?

1 reactie

Badge +1
Beste Anonieme_girl14,

We lezen dat je het heel erg moeilijk hebt.
Het is goed om te zien dat je er over in gesprek wilt gaan, want dit zijn geen dingen om alleen mee te zitten.
Als je hierover wilt praten kun je elke dag tussen 11:00 en 21:00 bellen (0800-0432) of chatten met De Kindertelefoon, www.kindertelefoon.nl.

We hopen dat je hiervoor de juiste hulp vindt.

Hartelijke groet en veel sterkte!
De Kindertelefoon

Reageer