Hoi ik ben een meisje die net 17 is en ik eeet niet zo goed hoe dit werkt maar anyways
Mijn vader werdt vroeger altijd boos op mij en mijn broertje ook als slwe niks fout hebben gedaan. Dan ging hij altijd schreeuwend schelden tegen ons, ik moest mijn broertje soms bezgermen omdat het te veel was voor hem.
Mijn ouders kopen nu geen drinken voor ons. Het enige is water en dat is ook wel oke, maar ik wil soms wel wat lekker drinken.
Ze kopen ook niks aan eten voor school. En dan zitten we met helemaal niks op school. Geen eten vpor de hele dag. Soms koop ik een broodje omdat ik dan echt veel trek heb en dan wordt mijn vader boos omdat ik te veel geld uitgeef.
Mijn ouders waren van plan om met het gezin naar Indonesië te gaan omdat mijn oma van mijn moeders kant daar woont. Ik heb toen besloten dat ik niet mee wou gaan omdat ik anders 3 weken lang mijn vader oo mijn dak krijg. Mijn vader werdt boos en begon mij kinderachtig te noemen en weer te schelden tegen mij. Ondertussen is mijn moeder verdrietig en dat kan ik begrijpen. Ze willen een reden hebben waarom ik niet mee wil, maar als ik zou zeggen omdat het door mijn vader zou zijn wordt hij nog bozer.
Ze zijn uiteindelijk weg gegaan naar Indonesië, mijn verjaardag was in die tijd. En op mijn verjaardag lukte het niet op in de ochtend te bellen. Hij wrdt boos en wou niks meer met me te maken hebben.
In de 3 weken is hij vaker boos geworden om niks.
3 weken waren voorbij en 2 dagen voor dat ze aan kwamen heb ik het huis opgeruimd. Toen ze thuis kwamen werden ze allebei boos omdat ik niks gedaan had, ze werden boos omdat ik de container niet buiten had gezet, ze werden boos omdat ik niks had opgeruimd.
Een dag later zeggen ze dan als ik 18 wordt het huis meteen wordt uitgedondert. De na 2 dagen wilt mijn vader mijn i oad verkopen. Ik vraag 1 keer waarom en hij noemt me een verwend nest en wilt dat ik voor 18 het huis uit ga.
Dit is een verhaal van de laatste maand en daar voor hebben ze ook genoeg dingen gedaan.
Mijn vader noemt me dik meerdere dingen. Mijn schildklier werkt te snel waardoor ik medicijnen moet slikken. Hij zegt de hele tijd dat als ik die medicijnen ga slikken dat ik meer moet sporten omdat ik dan nog dikker wordt. Met het gevolg van wat hij zei neem ik mijn medicijnen niet meer en eet ik niks meer voor 3 dagen. De dokter belde waarom ik mijn medicijnen niet nam. Mijn vader wedt weer boos. Ik zei het tegen hem en zegt dat hij het nooit gezegd had.
Hij slaat me oo mijn kont ook als ik vraag als hij stopt dit doet hij toen ik in de 13 was. Mijn moeder vroeg ook of hij kon oo houden maar deed het niet. Ik kreeg een vriendje toen stopte die voor eventjes maar ging toch weer verder
Als hij boos werd, werd uk altijd bang omdat hij een man van 1.90 is en tegen mij zit te schreeuwen. Ik huilde altijd door dat toen hij boos was. En als ik huilde zei hij altijd: waarom huil je je hebt geen reden om te huilen moet ik je een reden geveb? Waardoor ik nog banger werd dit deed hij al toen ik 6 was.
Als mijn vader boos is geeft hij helemaal geen eten meer aan mij en gaat hij uit het niet meerdere keren schreeuwen tegen me.
Ook als hij boos was zei hij altijd dit vindt je zeker niet leuk hé of dit vind je zeker niet leuk om te horen.
En nig meer dingen ook tegen mijn moeder maar dit stukje wordt nu wel heel groot