Skip to main content

Hoii

Ik ga even vertellen wat er is gebeurd

Nou ja 6 jaar geleden kreeg mijn oudste broer een vriendin en dat was het eerste jaar gwn leuk enzo en toen kwam corona en toen kwam ze een tijd je niet en opeens kwam ze heel lang niet meer en toen hat ze opeen gegeven moment een gesprek met me ouders me broer en zij dan toen zij ze dat ze van het begin afaan al niet thuis voelde bij ons dat leek me al sterk maar ik dacht oke en toen zij ze dat ze wel weer wou komen maar ze wou dus niet zeggen wat er gebeurd was waarom ze zich niet thuis voelde bij ons want er was blijkbaar wel wat gebeurd maar vanaf het begin afaan geloof ik niks van dit hele verhaal maar ja ze wou dus wel weer komen zij ze want ze is rond sinterklaas 2022 1x geweest en daarna nooit weer en enja toen ging me broer alleen maar naar haar en luisterde niet meer echt naar de regels van me ouders enzo en dat liep soort van uit de hand hij was een keer de hele kerst vakantie weg toen is die op die op 8 mei 2023 voor de eerste keer uit huis gezet door me ouders en dat was voor een week en in juni of juli is die voor de 2de keer uit huis gezet en dat was voor onbeperkte tijd en dat is uiteindelijk 4 maanden/half jaar geweest en toen heb.ik helemaal geen contact met hem gehad en ook helemaal niet gezien en nu woonde hij sinds een paar maanden weer thuis maar het is nog steeds kut.

Groetjes Cato🫶🏻✌️

Geen reactie

Reageer