Thuis situatie

  • 9 February 2022
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Badge

Hey hoi, ik wou dit gewoon even kwijt.

ik ben 14 binnen kort 15 en ik voel me mega onveilig thuis. ik durf mn eigen vader niet meer aan te kijken.

Mijn ouders willen me ook uit huis plaatsen en ik snap t wel want ik ben ook weer niet de heiligste ik heb veel domme dingen gedaan omdat ik met verkeerde mensen omging.

ik heb nu die mensen uit mn leven gezet en ik ga nu met de goeie mensen om maar mn ouders hebben 0 vertrouwen in me.

nu gaat t op school ook al niet alste best, heb met veel mensen ruzie de laatste tijd, ik begin meer lessen te skippen, en ik hou me hoofd er niet meer bij puur door het gezeur wat er steeds rond vliegt in mn hoofd

Mn vader heeft ook de laatste tijd weinig werk dus hij is veel vrij, als hij dan thuis is dan meestal werk ik de hele dag of blijf ik de hele dag op school omdat ik bang ben voor mn vader. daar de bij is ook mijn telefoon afgepakt.

 

Is er iemand die dit toevallig ook heeft meegemaakt, laat me aub weten wat jullie hiermee hebben gedaan


3 reacties

Reputatie 3
Badge

Hoi @nxxxxxxqqq,  het spijt me dat je dit moet meemaken. Ik denk eerlijk gezgegd dat wr iets meers aan de hand is, ook omdat je zegt dat je veel ruzie hebt en lessen skipt. Daarmee zeg ik natuurlijk niet dat jouw vader niks verkeerd heeft gedaan. Mag ik vragen waarom je bang voor hem bent?

Badge

hij kan behoorlijk agresief worden, niet dat hij slaat ofzo maar vooral schreeuwen

Reputatie 7
Badge +9

He, 

Wat naar dat je in deze situatie zit. Probeer misschien een goed gesprek met je ouders te houden, met een volwassene als getuige zodat alles goed gaat. 

Wat je misschien ook kan doen is dit te overleggen met een volwassene die je vertrouwt.  Misschien je mentor, een leraar op school of een andere familielid. Wat je ook kan doen is met de Kindertelefoon bellen, de vrijwilligers zijn super behulpzaam en kunnen je vast wel goede raad geven!

Veel succes en groetjes!
Sano07

Reageer