Hoi ik ben jongen van 16 jaar oud
Ik weet niet hoe dit allemaal zo goed werkt ik ben nieuw hier maar ik hoop dat ik wat hulp of tips kan krijgen.
Het loopt eigenlijk niet lekker bij mij thuis ik ben in een crisus gezin geplaats door meerderen redenen.
Alleen het is zo ze doen geen moeite voor me als niet wil eten eventjes krijg ik geen eten meer en wil ik wat zeggen worden ze boos op mij en al die dingen.
Ik heb ook meerderen keren gezegt dat het zelf al niet goed met mij gaat in depressies en ze worden boos op mij als ik selfharm doe of als ik niet meer fit ben en ze willen het niet begrijpen men voogd maakt mij er ook belachelijk mee en als ik hulp wil zoeken gaan ze tekeer tegen mij.
De mensen van het crises gezin willen alleen maar dat ik het goed doe als ik zeg ik kan het niet aan dan zeggen ze gewoon doorgaan of niet zo aanstellen of dat ik allemaal smoesjes verzin.
Als ik wat doe is het weer niet goed en worden ze boos en als ik te veel doe worden ze ook boos wat ik dus niet begrijp.
ze dreigen ook allebij dat ze mij naar een gesloten instelling wil sturen zodat men gedrag beter kan worden wat ik dus eig niet begrijp?
En ik weet gewoon even niet hoe ik hier mee om moet gaan omdat het crisus gezin en mijn voogd me allebij belachelijk maken en me het liefst gesloten willen hebben.
Heeft iemand tips of dingen hoe ik het best dit kan aanpakken of hulp kan zoeken zonder dat hun het weten?