Skip to main content

Ik ben een meisje van 15 en woon samen met mijn vader en broer eigenlijk ging alles goed met mij tot een paar weken geleden mijn oma heeft een paar keer in het ziekenhuis gelegen en een zware operatie achter de rug, Ik (moet / wil ) veel voor haar zorgen maar ook thuis moet ik veel doen en ik zit nu ook nog in mijn examenjaar soms wordt het allemaalte veel voor me en doe ik domme dingen.  Weet iemand wat ik kan doen?

Wat vervelend dat je allemaal klusjes thuis moet doen en ook nog voor je oma zorgen. Ik snap helemaal dat vooral met je examens het allemaal wat te veel kan worden. Ik weet niet hoe breed jullie het hebben maar misschien een huismeisje is wel handig. Zij kan dan het huishouden doen en dan heb jij veel meer tijd voor je zelf en je oma. Doen je vader en broer ook iets in het huishouden/voor je oma? Want het is wel eerlijk dat je de klusjes een beetje verdeelt. 

Als je geen huismeisje kunt betalen is er eigelijk weinig wat je kunt doen behalve het er met je broer en vader over hebben. Zeg waarom je het druk hebt en probeer het uitte leggen. 

❤️

Reageer