Ik voel mij al heel lang niet thuis bij mij thuis. Ik hou het hier niet meer vol. Ik moet nog 2 jaar de middelbare school, maar in deze woonomgeving, op deze school en in dit huis bij mijn familie ga ik het niet redden. Ik voel mij totaal niet thuis hier en mijn familie voelt niet als mijn familie. Ze zijn zo anders dan ik. Ik wilde bij mijn vriend gaan wonen. Ik weet zeker dat ik daar wel gelukkig kan zijn en ik daar school wel ga redden. Ik heb een gesprek met zijn ouders gehad erover en die wilden erover nadenken. Maar mijn ouders vonden dat totaal niet goed. Ze denken dat hoe ik mij voel een periode is, maar het is al 3 jaar lang en ik word hier depressief. Ik kan hier niet gelukkig zijn. Ik heb ook gezegd dat ik nog liever dood ga dan dat ik hier blijf en dat deed hun niks. Maar ik ben heel serieus, als ik hier moet blijven, dan red ik het niet. Dan wil ik het niet meer...
Bladzijde 1 / 1
Hi,
Wat erg zeg dat je je niet gelukkig voelt, maar waarom ben je dat? Komt het door het gedrag van je ouders? Je thuissituatie? Of door school? Het is inderdaad raar dat je ouders niks voelen wanneer je zegt dat je liever dood wilt. Maar mijn advies is om hulp te zoeken. Mijn zus was ook in een soortgelijke situatie als jij, uiteindelijk zochten we hulp bij een psychiater.
Misschien is dit ook iets voor jouw? Ook kan je erover praten bij vrienden of familie. Tenslotte raad ik het af om een doodswens te hebben. Ik weet het is moeilijk, maar het leven is nog zo jong.
mvg
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.