Vraag

thuis

  • 14 December 2019
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben 15 jaar en donderdag is er wat gebeurd…… mijn moeder was boos omdat ik een chocolade letter had gepakt zonder te vragen en daarna begon ze over de huisarts en wanneer ik daar was geweest hoe en wat maar toen deed ze de deur dicht maar toen kwam ze op mijn kamer en lag boven op me en gaf me met haar vuist een paar rammen op mijn hoofd. ik deed mijn schoenen aan en rende via een straat achter mij naar een vriendin maar toen werd ik duizelig en misselijk later toen ik bij hun aan kwam is de politie gebeld…. ik heb mijn verhaal verteld want ik werd regelmatig uitgescholden voor : kutwijf, rotwijf, hoer, je verdiend ons niet, hoe kan je jezelf in de spiegel aankijken en dat ze me soms aan de mollige kant vinden en soms ja sloegen ze me of schoppen ze me. er werd tegen mij vertelt dat ik hulp zouden krijgen en mijn moeder en stiefvader ook want biologische vader is niet in beeld ik kijk er vaak tegen op om naar huis te gaan en net stond er weer politie voor de deur en ik kwam er pas later achter omdat ik in mijn pyama in bed lag en ik kleedde me dus snel om maar toen waren ze weg gereden en nu flipte mijn moeder hem net kwam ze naar me kamer van wie was dat voor die deur heel rustig toen zei ik politie en toen flipte ze hem dat ik hulp nodig heb en dat alles aan mij ligt enzovoort maar school en de huisarts weten hiervan en voor mij houd het nu ook op telkens aanhoren want niet mooi is en wat ik verkeerd doe . Voor mijn moeder is het ook zwaar en ik ben ook geen makkelijk kind en ik verziek mijn zusje en broertjes leven en ik voel me best schuldig daar over ik heb nu bijna een paar dagen geen avond eten gegeten want ze willen mij niet tijdens het avond eten zien . kan iemand mij helpen en tips geven ik weet het ook niet meer….


5 reacties

Hallo Anoniempjex1903 :)

Vervelend dat je ouders je uitschelden/slaan/schoppen als ik het zo begrijp. Wel goed dat er hulp komt voor jullie zodat de thuissituatie opgelost kan worden. Ik hoop dat het goed gaat met jullie thuissituatie als de hulp klaar is en dat je je gewoon weer fijn voelt. Worden je broertjes en zusjes weleens aangesproken op de manier dat zij jou aanspreekt? 

-Dr8gon99

nee eigelijk niet dat is het rare juist:disappointed_relieved:

Raar dat die voorgetrokken worden...

Reputatie 7
Badge +7

Hallo Anoniempjex1903,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Daarom willen we je graag uitnodigen om met ons te bellen of chatten.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Veel sterkte en de hartelijke groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

 

Reputatie 3
Badge +1

Hi!

 

wow je mag niet mee avond eten? Wat erg! Ik wordt zelf ook geslagen en uitgescholden dat ik niet dankbaar genoeg ben, maar ik ben nog maar 1 keer in mijn hele leven zonder avondeten naar bed geweest! Natuurlijk is het niet leuk als dit gebeurt maar ik geef een tip: bespreek dit met je mentor! Ik heb net zelf ook gechat met de kindertelefoon en het lucht heel erg op, aanrader! zelf wens ik je nog heel veel succes thuis! 💖 

 

juul2006

Reageer