Vraag

"thuis"

  • 25 July 2019
  • 2 reacties
  • 203 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben nu bij mijn vader. Mijn ouders zijn al gescheiden en elke donderdag komen mijn broers zussen en ik daar. Het is best warm dus hij had een zwembad opgezet.

Hij appte of wij in onze bikini konden komen om daar te zwemmen. Dat heb ik maar gedaan. Alleen heb ik het idee dat er naar mij word gekeken.

Daarna gingen we even douchen daar. Ik vind dit gewoon erg oncomfortabel aangezien er al eerder sprake is geweest van seksuele mishandeling. (Niet deze keer)

Verder gaat alles goed.

2 reacties

Aw dat is echt heel naar. Misschien kan je dit vertellen aan je moeder of mentor. Zijn weten vast wel raad. Als je echt merkt dat hij naar je kijkt dan zal ik als ik jou was een tijdje niet bij hem zwemmen. Misschien deze vakantie naar public zwembaden en stranden i.p.v. je vaders zwembad. Je kan ook zwemmen als hij niet thuis is. Ik ben niet super goed in advies geven maar dit was mijn advies hahaha ik hoop dat je er wat aan hebt 🙂
Aw dat is echt heel naar. Misschien kan je dit vertellen aan je moeder of mentor. Zijn weten vast wel raad. Als je echt merkt dat hij naar je kijkt dan zal ik als ik jou was een tijdje niet bij hem zwemmen. Misschien deze vakantie naar public zwembaden en stranden i.p.v. je vaders zwembad. Je kan ook zwemmen als hij niet thuis is. Ik ben niet super goed in advies geven maar dit was mijn advies hahaha ik hoop dat je er wat aan hebt :)
Nee, ik woon daar niet. Wel heel erg bedankt

Reageer