teleurstelling?-

  • 20 March 2022
  • 7 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

hii hgh?

Ik heb vaak het gevoel thuis dat IK een teleurstelling ben voor mijn ouders... 

en dat ik een soort van " the hated child " ben.  Sinds dat mijn zusje er was veranderde alles. Mijn leven.. 

Mijn zusje is 8 jaar en irritant.  Zij luister alleen naar mijn ouders en dat is f*cking irritant.

 

Kan iemand helpen en tips geven?

 

Xx een hulpvol meisje 


7 reacties

Ik snap je helemaal. Ik heb ook een zusje (7 jaar) Zij is heel braaf en zij is verliefd op goede cijfers. Op haar rapport zit alleen de cijfers: 10 en 9. Mijn ouders wou dat ik een jongen was. Als ik je ouders was zou ik je fantastisch vinden . Laat hun maar al je reacties zien op De Forum . Ik zou dan heel trots op je zijn

 

Emma

Als je zusje naar je ouders luistert is dat toch juist goed?

Reputatie 7
Badge +5

Ja maar niet naar mij en dat irriteerd mij,

Zusjes zijn gewoon vaak irritant.  Ze zijn gewoon lekker braaf bij ouders/volwassen, maar bij hun zus/broer zijn ze gewoon heel vervelend en irritant 

Reputatie 2
Badge

Hoi ik heb dit ook echt super vaak ik heb namelijk 1 broertje en 2 zusjes zo irritant ik ben de oudste en ik heb precies het zelfde maar ik probeer het gewoon zo veel mogelijk te negeren en als hun allemaal op bed liggen dan is het eindelijk tijd voor mij en dan probeer ik er zo veel mogelijk van te genieten hopelijk helpt dit ;)

 

Reputatie 2
Badge

Bij mij als ik bijvoorbeeld ruzie heb met haar dan gaat zij naar mijn moeder en dan gaat ze zeggen dat ik haar heb pijn gedaan en dat soort dingen en dan gaat ze helemaal zitten huilen terwijl ik dan bijna niks heb gedaan en dan geloofd mijn moeder haar (dit gaat trouwens over mijn oudste zusje 8 morgen 9)

Dat je zusje niet naar je luistert is vervelend maar wel normaal. Als je ouders weg gaan en ze laten jou alleen met je zusje, kunnen ze haar misschien vertellen dat ze naar jou moet luisteren. Wie weet helpt dat.

Reageer