Telefoon Kapot

  • 29 March 2022
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Badge

Hey, gisteren was ik op school in de pauzen naar de winkel gegaan om wat eten te halen want ik had trek, uiteindelijk bij de kassa moest ik m’n pinpas pakken en die zat echter m’n telefoon in m’n telefoonhoesje dus ik had m’n telefoonhoes dr af gehaald en pakte mijn pinpas en toen viel mijn telefoon uit mijn hand en lag ie oo de grond. Toen ik hm oppakte zag ik maar een paar kleine krasjes dus ik dacht van oooh ik heb echt geluk gehad, totdat m’n telefoon aan ging….  Ik zag toen allemaal gekleurde strepen in m’n telefoon en ik begon te lopen terug naar school. Op school huilde ik heel veel, omdat m’n telefoon natuurlijk kapot was en ik wist niet hoe ik het m’n ouders moest vertellen. Eenmaal thuis heb ik het alleen m’n zus verteld omdat ik haar vertrouw. Het is nu de volgende dag en ik zit nu al 2 dagen te huilen want ik voel me heel schuldig. Ik denk niet dat ik het aan m’n ouders ga vertellen omdat ik eerder dit jaar om een nieuwe telefoon vroeg maar m’n moeder reageerde daarop met “je weet dat we daar niet genoeg geld voor hebben, anders zou ik wel een nieuwe telefoon voor je kopen” ik weet nu niet wat ik moet doen, want ik ben ook nog niet oud genoeg om te werken. (Word in augustus pas 14) 


3 reacties

Hey, wat vervelend maar dit kan natuurlijk iedereen gebeuren. Ik denk dat je het het beste toch aan je ouders kan vertellen want anders blijf jij hiermee lopen. Wie weet is het wel heel makkelijk op te lossen, misschien heeft een kennis of familielid nog wel een oude telefoon die prima werkt die je mag hebben. Je komt er vast wel uit met je ouders.

Reputatie 5
Badge +2

Hey hey Echt ik beloof je je kan werken Ik werk sinds mijn 13e in de kassen Het klinkt misschien niet ideaal maar dat verdient fucking goed dus ik zou gewoon proberen te solliciteren bij een kassenbedrijf ofzo bij jou in de buurt of bij een boom gaat bij een boerenzoon Tonka je telefoon zelf verdienen ik verdiende Toen ik 13 was verdien ik €20 voor 4,5 uur werken dus per maand kreeg ik ongeveer 70 tot €80 Dus dat vond ik altijd wel heel erg mooi bedrag dus je 2 maanden werk dan kun je gewoon een nieuwe telefoon kopen en tot die tijd kun je misschien een oude telefoon van je zus van je moeder van je vader van wacht even weet ik veel misschien een vriendin ofzo gebruiken en dan kun je gewoon daarna een eigen nieuwe telefoon kopen want een telefoon heb je echt wel €160 Je hebt zelfs telefoons voor €100 zijn alleen vanaf wat minder goed merk maar ja Wat boeit dat

Reputatie 5
Badge +2

Werken in de kassen of in een Boomgaard klinkt misschien als kutwerk maar ik werk er nog steeds Ik ben nu 15 en het is gewoon al weer supergezellig het verdiend goed Ik verdien nu soms wel €300 in de maand en ik kan werken wanneer ik wil dus ik heb het daar gewoon heel erg naar mijn zin en ik heb heel veel vrienden dus ik zou gewoon echt proberen een baantje te zoeken want er zijn genoeg baanen voor op  je 13e voor mijn part een krantenwijk kan ook nog dus ik zou het gewoon echt proberen heel veel succes en laat je nog wat weten op je 13e voor mijn part een krantenwijk kan ook nog dus ik zou het gewoon echt proberen heel veel succes en laat je nog wat weten

Reageer