Skip to main content
Vraag

Telefoon afgepakt

• April 23, 2025
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

oke dus mijn moeder heeft mijn telefoon afgepakt voor 3 weken, ik weet dat wat ik deed fout was maar ik vind het heel vervelend. de ik heb hem nodig voor school kaart werkt niet , ze zegt je hebt magister op je laptop enzo. ook gaat ze nu door mn telefoon heen, ik heb niks te verbergen mr vind het gwn vervelend als bijvoorbeeld mijn vriendinnen wat naar mij sturen, dan verwachten ze ook dat alleen ik het lees en niet mn moeder

5 reacties

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 23, 2025

Ja, dat is inderdaad vervelend. Het is natuurlijk wel jouw telefoon en dat zijn jouw privé dingen. Misschien is het fijn dat duidelijk te maken aan je moeder. Je kan een gesprek beginnen dat je het wel oke vindt als ze gewoon niet door je telefoon gaat aangezien je toch niets te verbergen hebt.  Je kan ook de toegangscode wijzigen.

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • April 24, 2025

Hoi, straf is nooit leuk, maar dit is echt vervelend. Hoe is het nu? En kun je er over praten en het uitleggen aan je moeder? 

Groetjes Tjempie xxx

• May 18, 2025

Elke keer dat ik erover probeer te praten loopt het uit in een ruzie, ook dit komt niet alleen door mn moeder maar het is zo vervelend.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 18, 2025

Heb je al gezegd dat je het vervelend vind? Waarschijnlijk is ze ongerust en wil ze je alleen maar helpen. Mijn tip is vooral om te praten. Je kan het! -X-

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hey heyy. Ik begrijp dat het echt lastig is als je telefoon is afgepakt, vooral als je ‘m nodig hebt voor school. Het is ook heel vervelend dat je moeder door je telefoon gaat, ook al heb je niks te verbergen. Het voelt gewoon als een inbreuk op je privacy, zeker als het om privégesprekken met je vriendinnen gaat. Misschien kun je met je moeder rustig praten en uitleggen dat je haar snap en dat je je fout toegegeven hebt, maar dat je ook graag wat vertrouwen en privacy wilt. Misschien kun je samen afspraken maken over wanneer en hoe ze je telefoon mag checken, zodat het voor jullie allebei duidelijk is. En misschien helpt het ook om te vragen of ze je wil helpen met schoolwerk via de laptop als de kaart niet werkt. Open communicatie kan helpen om het vertrouwen te herstellen zonder dat jij je steeds bekeken voelt.

xx liefs Wolf 🐺