Skip to main content

Te strenge ouders (voornamelijk vader)

Forum|alt.badge.img

Thuis heb ik véél te strenge ouders: voornamelijk mijn vader, want die denkt dat hij de slimste in het gezin is en dat wij, de rest, maar domkoppen zijn en hem niet snappen. Hij geeft me ook opdrachten om iets te vragen aan docenten, en als ik ook maar één ding vergeet te vragen word ik naar mijn kamer gestuurd.

Ik mag ook geen dingen kopen die met games te maken hebben (Nintendo Eshop kaart bijv.).

Kan iemand me alsjeblieft helpen om hiermee om te gaan? Ik vind mijn ouders gewoon echt stom.
Alvast bedankt.

2 reacties

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 64 reacties
  • 4 maart 2025

ik denk niet dat je daar echt iets aan kan doen wel  hartstikke vervelend ik zou niet te veel stiekem doen hoor! misschien moet je hier met je ouders over praten (niet schreeuwen en luister ook naar hun argumenten.) misschien dat jullie het dan een beetje eens worden met elkaar en een afspraak maken

groetjes

-armydreamerss

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 14 maart 2025

@armydreamerss goed advies maar dat gaat niet helpen want hij is veel te koppig en ik mag niks negatiefs over hem zeggen, en als we dan boos zijn op elkaar dat ik het dan niet tegen mijn moeder mag zeggen (wat ik in de toekomst toch wel ga doen)

Nogmaals een goed advies.

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen