Vraag

te strenge ouders

  • 20 July 2021
  • 0 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi

jk ben een meisje van 14

en ik heb echt strenge ouders ik mag bijna niks als ik met vriendinnen naar de stad wil bijvoorbeeld dan gaan ze vragen waarom en je mag niet of als ik wel mag dan willen ze bijvoorbeeld een foto van ons dat hij zeker weten weet dat ik met hun ben ofzo. Maar ik mag wel altijd alleen enzo maar niet met andere?!

vrienden van mij mogen gewoon van hun ouders met de trein naar een andere stad shoppen terwijl ik dat niet eens mag zonder me ouders. Ik mag nooit te lang buiten zijn en ik mag na 18:00 niet naar buiten.

ik mag niet bij vrienden afspreken bij hun thuis en ook niet bij mij?

ik mag niet met vrienden bellen thuis en als ik ze wel bel vragen we altijd waarom bel je

ik mag ook bijvoorbeeld niet eens naar de sportschool van me ouders Want ik ben te jong? Sorry hoor maar ik wil gewoon sporten en ik mag dat niet.

En ik wil ook gaan werken alleen dat mag ook niet want ik ben te jong terwijl ik was aangenomen bij de supermarkt 

toen ik jonger was mocht ik wel al wat dingen alleen nu dat ik steeds ouder word worden me ouders steeds strenger ik ben echt bang dat ze me tiener leven gaan verpesten.

ik ben ook binnenkort 15 en dan worden ze sowieso strenger tot dat ik 18 ben ofzo

ik heb geprobeerd met hun te praten alleen s worden dan boos en gaan schreeuwen en zeggen van wij zijn je ouders je moet onze regels volgen! 
en ik lieg ook steeds tegen ze want als ik de waarheid zeg dan mag ik het al helemaal niet en nu is het vakantie dus moet ik de hele dag binnen zijn ik kan echt niet wachten tot school begint zodat ik me vrienden weer zie. 
Maar ik mag wel gewoon make-up enzo dragen alleen niet te veel maar ik mag bijvoorbeeld gwn broeken met Schreuren draven of te korte of te stralen kleding .

ik weet echt niet wat ik moet doen! 


0 reacties

Geen reactie

Reageer