Hoi allemaal,
Ik doe dus elk jaar surprises met mijn ouders, zussen en opa en oma, maar de afgelopen 2 jaar zijn nogal zwaar geweest, ik heb veel doorgemaakt en mijn band is verslechterd, met name met mijn moeder.
Nu is het probleem dat ik mijn moeder heb getrokken bij lootjes trekken, en ik kan het niet uitstaan om geld aan haar te besteden en ook nog iets positiefs over haar te maken. Ik heb niet gezegd wie ik heb, maar ik heb wel gezegd dat ik liever niet meedoe. Ik heb hier over gepraat met ze en ze zeiden dat het goed komt en dat ik gewoon kan meedoen als ik wil en ook zonder surprise te maken.
dus ik heb laatst gezegd tegen mijn vader dat ik hem niet wilde maken. Hij vond het goed, begon mijn moeder vandaag eens tegen mij te zeggen van: ‘Ja OnlyMe, ik moet nog wel even overleggen met papa of je dan voor de rest ook meedoet, want je zussen stoppen er ook gewoon moeite in.’
Ik kon het niet geloven dat ze zomaar dat in zou trekken. En mijn zussen hebben niet doorgemaakt wat ik heb doorgemaakt.
Wat moet ik nu doen?
Het laten?
Toch een surprise maken en wat dan?
Boos worden?
Ik word hier zo moe van. Ze trekken steeds maar beloftes in alsof het niks is en ik zit dan met de gebakken peren om het even zacht uit te drukken.
-OnlyMe