Stress, veel ruzie

  • 25 December 2023
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik vind het niet gewoon niet meer leuk.  Mijn broer en mijn ouders hebben elke dag ruzie letterlijk elke dag. de meeste topics die ik plaats gaan dan wel over het zelfde onderwerp alleen ik ben hier ook sinds gisteren op dus ja. Maar de ruzie stopt niet het gaat vaak over  dat mijn broer niet mag gamen. Want hij is gameverslaafd en als die dat dan niet mag gaat die boos doen schreeuwen en met deuren slaan en daar word ik echt bang van en super gestrest. En die stress blijft vast in mijn hoofd want als het dan even gestopt met ruzie is en ik hoor bijvoorbeeld een deur open en dicht gaan word ik al gestrest omdat ik dan denk dat er iemand boos is. Mijn broer word soms zo gek Hij roept dan keihard dat die zijn leven haat en alles en altijd als ik probeer te zeggen tegen hun dat ze ook op een normale manier met elkaar kunnen uitpraten. Zeggen me ouders boos tegen mij dat ik me er niet mee moet bemoeien en het stopt nooit en ik heb zoveel stress heeft iemand misschien tips voor mij?


1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Lara.12344 

We lezen dat je in een lastige situatie zit door de ruzie en spanning thuis. Je mag altijd met De Kindertelefoon bellen of chatten. We zijn elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 0800-0432 of www.kindertelefoon.nl  als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren of wilt praten hoe je ermee om kunt gaan.

Liefs

Fem, De Kindertelefoon

Reageer