Vraag

Strenge Vader

  • 14 July 2019
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo 🙂 ik ben een jongen van 16 met gescheidde ouders en ookal heb ik een goede band met mijn moeder is dit exact het tegenovergestelde bij mijn vader. Hij is erg streng in wat ik mag en soms krijg ik meer het idee dat hij me meer ziet als eigendom dan als zoon. Ik mag bijvoorbeeld niet met vrienden afspeken als ik bij hem ben om het nog maar niet te hebben over bijvooorbeeld een festival. Hij beslist eigenlijk Hoe alles gaat als ik bij hem ben, verder heb ik het idee dat ik nooit iets goed kan doen in zin ogen en dat laat ie ook verbaal merken wanneer daar de mogelijkheid toe is. Mijn moeder zegt dat ik het op een goed moment er een keer met hem over zou moeten praten maar dit bestaat eigenlijk niet omdat hij enorm snel van oké naar heel boos kan gaan.
Tips? 🙂

1 reactie

Hey,

Vervelend voor je. Je bent 16 dus je vader heeft nog steeds recht om dingen voor jou te bepalen. Je kunt eens met je vader praten. Hem bijvoorbeeld vragen of je voor 2 weken bij je moeder mag blijven. Of hem gewoon eerlijk vertellen dat je hem te streng vindt. Je kunt ook eens met je ouders naar een psycholoog. Of iemand van de gemeente inschakelen.

ik weet natuurlijk niet hoe de band tussen je ouders s

alvast succes!

Reageer