Vraag

strenge ouders overhalen uitgaan carnaval AUB SNEL!!!

  • 23 February 2020
  • 5 reacties
  • 182 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii ik ben een meid van 15 en woon in limburg en ook word er nu carnaval gevierd

 

ik ben buitenlands en wilde graag eens carnaval vieren en ik heb wel hele strenge ouders mijn vader is snel agressief en laat me echt zelden al smiddags naar de stad gaan en ben altijd bang als ik hem moet vragen om weg te gaan. Ik durf nooit hem te vragen.

 

nou laatst wilde ik met een vriendin carnaval vieren en ik mocht heel verbazend ik was super blij en natuurlijk mocht het niet lang wat mij niet uitmaakt want ben heel dankbaar.  We roken of drinken ook niet stiekem en wilde dat hij dat inzag.  Maar bij ons in limburg word er 5 dagen gevierd en ik en mijn vriendin wildde de allerlaatste dag ook gaan. Maar ik ben heel bang om te vragen hoe zou ik hem eventueel kunnen overhalen? 
 

hij is wel echt snel agressief dus durf hem echt niet te lang te vragen of te pushen en dat is al dinsdag dus moet wel zo snel mogelijk!

 

weer iemand hoe???

aubb snel antwoord graag


5 reacties

Hoi

 

Je zou je vader dit eenvoudigweg op de man af kunnen vragen. Een nee heb je, een ja kun je krijgen. Wacht gerust op een moment dat je vader in een goede bui is. Creëer die bui desnoods door extra gedienstig te zijn, bijvoorbeeld door te helpen in het huishouden. 

 

Als je rechtstreeks vragen eng vindt, zou je je vader een berichtje kunnen sturen met de vraag of je mag gaan vieren. Vermeld er gerust bij dat je van de drank en drugs weg zal blijven. 

 

Gr. Kenshin

Dankjewel voor de tips! Maar helaas werkte  dat niet het is vandaag al en hij zei al nee ik baal er heel erg van maar kan er verder niks meer aan doen!

Oei, da’s jammer. Zou een vriend(in) naar jou toe kunnen komen, zodat jullie thuis samen carnaval kunnen vieren?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge +1

hoihoi, 

ik ken dat gevoel. ik wil een nieuwe telefoon maar bij mij duurt het heel lang. vraag het wanneer hij in een goede bui is. vraag hem ook waarom het niet mag. ik weet dat het stom is maar ik denk dat hij het doet om je te beschermen. laat je vader zien je hij je kan vertrouwen. 

groetjes

gymnasticgirl

Hallo gymnasticgirl :)

Het is een topic van 4 maanden geleden…

-TheMightySlayer <3

Reageer