Skip to main content
Vraag

Strenge ouders

  • 26 May 2024
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Hoi, ik ben 12 jaar en ik mijn ouders hebben dus zo'n stomme app ( ouderlijk toezicht ) op mijn telefoon gezet waardoor ik niet meer de appjes van mijn vriendinnen kan lezen na 20:00, hierdoor krijg ik ook minder mee over wat er allemaal gebeurt en als ze het er over hebben en ik vraag erover negeren ze me. Hierdoor voel ik mijn buitengesloten, maar dat is niet het enigste als ik op mijn telefoon wil heb ik een stomme tijd en mag ik er daarna ook gwn niet meer op en als ik het doe pakken ze mijn telefoon + ( SCHOOL ) laptop gwn af en moet ik beneden mijn huiswerk maken tussen 2 oudere broers en 2 kleine kinderen, en dan vinden ze het gek dat ik voor mijn toetsen een onvoldoende krijg… En als ze dat zien heb ik mijn telefoon weer eens niet voor een maand.

Dus ik weet niet of dit normaal opvoedden is maar ik ben het gwn zat aan het worden. AUB help me met wat tips.

xxx

Zoem

3 reacties

Badge

Als het op android is gebruik veilige map of ik het engels secure folder. Dan heb je geen tijdslimiet. Is het op apple vrees ik dat je niet veel kan, moet je ff voor een exploit kijken ofzo (nooit van random sites apps downloaden! Kijk eerst op reddit of die site betrouwbaar is)

Badge

Op android moet je die app in secure folder of in het nederlands veilige map doen

Op Apple kun je je tijd zone veranderen of de app opnieuw installeren (niet doen met whatsapp want dan raak je alles kwijt)

https://www.wikihow.com/Hack-Screen-Time

Kijk ff op wikihow

 

Reputatie 2
Badge

ik heb deze ook, kan jeniet de installeren,op hun telefoon staan de instellingen, ze kunne ook je apjes lezen en dingen afscermen voor je bv youtoutbe, echt irritand, kan je niks aan doen

Reageer