Skip to main content
Vraag

strenge ouders

• November 27, 2025
  • 6 reacties
  • 98 Bekeken

Jenniex360

Heyy ik heb een vraagje wat moet ik doen ik heb hele strenge ouders sinds ik al was heb ik familie link( sinds groep 6) ik zit nu in H3 ik ben geen baby meer ik ga al bijna naar H4 maar mn ouders doen nog steeds streng ik mag ook niet weg bijvoorbeeld buitenspelen met vrienden / vriendinnen als ik iets verkeerds doe wordt me telefoon per direct voor 4 dagen afgepakt . Vorig jaar door m´n cijfers mocht ik niet mn verjaardag vieren ( een mini party ofzo ) ik heb nu de perfecte cijfers en omdat ZOGENAAMD mn gedrag slecht is mag ik geen klein feestje vieren . sorry als ik verwend klink trouwens ik heb maar een daglimiet van 45 min per dag op mijn telefoon . Ik vind mn ouders streng wat moet ik doen volgens jullie?

6 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Jenniex360 ,

Ah wat lastig zeg en wat rot dat je ouders zo doen. Durf je er met ze over te praten, dat je dit niet fijn vind en je geen klein kind meer bent? Als je het spannend vind om het er met ze over te hebben kun je misschien ook een brief schrijven en die aan je ouders geven of dat er bijvoorbeeld iemand bij je zit als je dit tegen je ouders zegt.  Het zou fijn zijn als je wat meer vrijheid kunnen geven en niet zo streng zijn.  Ik hoop dat je hier iets aan hebt.🙂

Groetjes 🙃

Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • November 28, 2025

Hoi, ik denk inderdaad dat wat ​@Boterbloempjee  zegt het beste is. Je kunt ook met de Kindertelefoon bellen om te bekijken wat je kan doen. Maar haar advies is al heel goed! 

Groetjes Tjempie xxx

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 28, 2025

Wauw. Ik zou zeggen dat je ouders echt streng zijn. Maar, wat kun je er tegen doen? Ik zelf ben achter de family link code gekomen, en heb het tijdslimiet van me tel afgehaald en hele family link van mijn ipad.  Ga er gewoon tegen in opstand. Ik WEET dat dit gegarandeerd problemen zorgt, maar je bent geen puppet van je ouders.

Wens je geluk! <3

Xx Glory

Yehrom
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 4, 2025

Over die schermtijd probeer een gratis sim te bestellen en een burnerphone en mak gelijk nieuwe acc aan en dan ben je geholpen met de schermtijd (over geld probeer alles naar contant te doen en laat je vrienden kopen met pin en dat jij hun contant weer trug betaalt

Bye 👋

--tekst aangepast wegens forumregel 8. Reclame maken is niet toegestaan.--

FurReality
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 4, 2025

Oei, dat is naar.. 

Ik zit ook in H3 en heb ook family link, mijn tijdslimiet is 1 uur en 20 minuten. Ik heb op mijn telefoon best wat dingen verstopt. Ik heb eigenlijk een tweede identiteit online. Als mijn ouders daar achter komen, is het voorbij.

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • December 9, 2025

Hoi ​@Glory hoe kan je achter de  family link code komen? ik zelf heb ook family link.