Strenge moeder

  • 16 May 2021
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen van 14 en heb een strenge moeder ik wil gewoon een beetje vrijheid in mn jeugd letterlijk al mijn vrienden mogen gwn tot een redelijke tijd naar buiten en ik moet zoo vroeg al naar binnen en ik moet ook al om half 10 naar bed maar ik slaap dan niet maar dat weet ze niet ik vind het zo vervelend dat mijn moeder zo streng is en de moeders/ouders van de rest dat niet is


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heb je dit al met jouw moeder besproken? Misschien dat jullie samen afspraken kunnen maken over hoe het voor beide goed is.

Zoals degene hierboven ook zegt probeer erover te praten met je moeder. Onthoud wel dat, ondanks dat ik jou moeder niet ken, ze waarschijnlijk het beste met jou voor heeft en je waarschijnlijk wil beschermen. Ik zou er heel erg naast kunnen zitten maar dat zou het best kunnen zijn. Ik snap dat het vervelend is maar als je kan praten met je moeder op een normale toon dus niet in een ruzie, kan zij misschien ook wel zich een beetje met jou mee gaan en meer toestemming geven voor bijvoorbeeld later naar bed gaan enzo

Badge

 i feel u bro exact hetzelfde

 

sterkte

 

groetjes berendbotje020

ik voel je mijn moeder is ook zo.

Probeer met haar te praten op een rustig moment alleen met z'n tweeën en dan kunnen jullie alles bespreken en op een rijtje zetten en hopelijk tot een oplossing komen, wat voor jullie allebei goed is. onthoudt wel dat je moeder echt gwn het beste voor jou wilt ook!!

succes xx

Reageer