Straf: Ik moet Skinny Jeans dragen

  • 11 September 2022
  • 4 reacties
  • 291 Bekeken

Badge

Ik hou niet zo van jeans en al helemaal niet als ze te strak zitten, beetje skinny kan wel. Ik heb een paar jeans die wat ouder is en die nu veel strakker dan voorheen zit. Als ik dan wat fout had gedaan in hun ogen moest ik die jeans aan. Zo hoog mogelijk (broek haast in bilnaad) en dan een strakke riem die hem op z’n plek hield. M’n ouders wilde meer strakke broeken hebben dus hadden ze nog wat broeken gekocht in een volwassen maat, maar bij m’n enkel waren ze te lang en te los vonden ze dus hebben ze jongens broeken maat 170 gekocht (ik ben 16). Deze broeken zitten echt niet normaal strak, ook om de enkel en als ik ze aan heb met schoenen zie je m’n enkel. Als ik dan iets verkeerds heb gedaan moet ik die dus aan en hoe heftiger het gene wat ik heb gedaan hoe heftiger de bijkomende straffen. Als ik dan bijvoorbeeld een slecht cijfer haal wordt ik keihard geslagen. Een keer had ik tijdens een toetsweek meerdere slechte cijfers gehaald en toen moest ik in de hondenkooi. Toen werd ik ook lichamelijk mishandeld. Toen ik zei dat ik het er niet mee eens was en dat ze me ook op een andere manier konden straffen kreeg kreeg ik nog meer lichamelijke mishandeling. Ik heb uiteindelijk de hele nacht in de kooi gezeten. Toen ze mij er weer uithaalden werd ik meteen weer vastgebonden aan een stoel en moest ik gaan leren. Ik moet die broeken ook naar school aan. Nou heb ik het geluk dat andere jongens zulke strakke broeken vrijwillig aantrekken en valt het niet zo op. 

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum


4 reacties

Reputatie 2
Badge

Loop weg van huis

 

Badge

Sry hoor maar dit is echt niet normaal
Je ouders mishandelen je en dat is streng verboden. Ik zou een keer met een paar vrienden naar de politie gaan en daar alles uitleggen. Ze zullen dan in gesprek gaan met je ouders en hopelijk stoppen ze dan.
Als het dan nog niet gaat wordt je misschien uit huis geplaatst maar ik kan daar niks over zeggen.
We staan hier op het forum altijd voor je klaar!

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Anoniempje2365 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 4
Badge +1

Dit is te erg je moet naar de politie gaan ofzo dit is denk ik kindermishandeling

Reageer