Skip to main content

Heyy.

Ik heb soms echt haat naar m’n ouders🙄

ik heb laatst een heel leuk setje gekocht op shein wat bijna ieder meisje van m’n leeftijd doet en het shirtje was een heel klein beetje krop maar nu zeggen m’n ouders dat ie te kort is en dat ik het niet aan mag.

ook mag ik heel veel dingen niet van mijn ouders wat anderen kinderen wel mogen zoals dat ik bijv m’n telefoon nie bij me bed mag en oké ik hoef mezelf er niet druk om te maken maar alsnog ik mag echt niks van hun.. m’n vraag was of jullie ook zulke ouders hebben of mogen jullie wel veel? 

xxx Idkyet06

Hallo Idkyet06 :)

De voorbeelden die jij noemt zijn niet echt schokkend, de meeste jongeren mogen hun telefoon niet mee naar bed en sommige ouders vinden het voor de bescherming van hun kind belangrijk dat diegene niet te doorschijnende en korte kleding draagt.

Mijn moeder valt redelijk mee, soms is ze wel een aansteller qua als er een vlekje tandpasta in de wasbak zit en dat soort dingen dat ze al not amused is…

-TheMightySlayer <3

Hey, idkyet06

tja ouders willen nou eenmaal niet dat hun kinderen in bed nog op hun telefoon gaan zitten. Ookal proberen de meeste mensen het wel.

mag ik vragen tot waar dat shirtje komt( navel onderkant van je borstbeen of tot je borst)

ik begrijp het ook wel dat ouders hun kinderen proberen te beschermen. 

Veel suc6

MVG annoniemejongen

Hey

Hun regels zijn eigenlijk best wel veelvoorkomend voor jongeren.

Mijn ouders adviseren me om niet op m'n mobiel te gaan terwijl ik in bed zit maar ze hebben er niet echt een regel van gemaakt. Ze zouden ook niet echt streng zijn met een kroptop.

Gr Hajime

Sommige ouders zijn gewoon wat protectionistischer(beschermder) dan anderen. Ik kan me op zich wel voorstellen dat ze moeilijk vinden dat hun ‘jonge’ dochter met een crop-top over straat gaat. Maar dat doen ze denk ik ook deels uit bescherming voor jezelf. Wel heel zuur. Het enige wat je hier aan kunt doen, is hier gewoon veel over praten en steeds benoemen wanneer je weer iemand ziet met zo'n kort shirt. Leg hen uit dat dit de mode van nu is.

Reageer