Skip to main content

stiekeme plannen op woongroep

• June 26, 2025
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo alemaal ik ben een jongen 17jaar ik woon nu 6maanden in een gesloten insteling en ik vind me leven best wel saai ik hou van spanning in me leven daarom heb ik 2jaar terug op omegle (een dating site) contact gezocht met een man van 37 ik raakte met hem in de praat en inmiddels willen we wel eens afspreken ik vind het wel een beetje spanned om met hem aftespreken ik heb er ook even overnagedacht en ik besloot om het wel te doen want zo verder leven wil ik niet daarom ben ik nu een plan aan het bedenken om te ontsnappen bij de instelling ik heb in de tussentijd ook contcat met een groepsgenoot met hem heb ik her er ook over hij wil ook mee ontsnappen ik wou dit even dellen met julie om te kijken wat julie hiervan vinden en julie menig hier over

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@Alain, ik snap dat je je leven spannend wil maken en dat je je verveelt in de instelling. Maar ontsnappen is echt gevaarlijk voor jezelf en anderen, en het kan je situatie alleen maar erger maken. Ook afspreken met iemand die je alleen via Omegle kent kan risico’s met zich meebrengen, zeker als die persoon veel ouder is. Het is belangrijk om eerst goed na te denken over je veiligheid en wat de gevolgen kunnen zijn.

Misschien kun je proberen om op een andere manier spanning of uitdaging te vinden binnen de regels van de instelling. Heb je al eens met een begeleider of therapeut gepraat over hoe je je voelt? Zij kunnen je misschien helpen met ideeën of activiteiten die je leuk vindt en die je leven interessanter maken zonder dat je jezelf in gevaar brengt. Ik weet dat het lastig is, maar probeer te zoeken naar veilige manieren om met je gevoelens om te gaan.

xx liefs Wolf 🐺