Alvorens bedankt om dit te lezen.
Hallo
Ik ben een jongen die zijn ouders uit elkaar zijn. Ik heb nu mijn vader, mijn moeder en de ergste van al: mijn stiefvader. Hij is waarschijnlijk de ergste persoon die ik ken. Hij zegt nooit:" ik vind dat je dat goed gedaan hebt.", maar zegt:"kon je dat niet beter/meer doen?" Hij is altijd negatief en commandeerd mij dag in dag uit. Als ik op school bv. een 9/10 heb zegt hij gewoon:"Het is ok, maar geen tien." We hebben onlangs ons derde katje gekregen en het is een echte schat. Tot mijn stiefvader mij ermee bezig ziet. Ik was het aan het strelen op mijn schoot en mijn stiefvader pakt ze op en neemt ze mee naar zijn kant van de zetel. Hij streelt haar en roept om de 5 min om te zeggen van:"Kijk hoe cute die hier ligt." Dan zaagt hij dan nog ook dat ze teveel bij hem ligt. Weet toch wat je wilt! Bij de andere katten is het bijna hetzelfde. Ik wil er wel mee over praten met mijn moeder, maar ze zal waarschijnlijk gewoon zeggen dat ik het zal moeten accepteren. Ik kan zo niet meer verder. Ik doe dit al voor 7 jaar lang ( ben 15) en moet al 7 jaar lang bij hem wonen. Ik kan het gewoon niet meer.