Skip to main content
Vraag

stiefvader

• June 24, 2025
  • 9 reacties
  • 277 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoijjjj 

Ik ben een meisje 16j

Mijn moeder heeft al 3 jaar een nieuwe vriend. Laast vroeg hij aan mij of ik nieuwe bh nodig had omdat hij naar de bh winkel ging voor mijn ma. Ik zij ja want ik had die ook echt nodig. Hij vroeg welke maat ik nodig heb. Ik zij 75D hij zij wat voor model ik zij geen idee. Dus hij vroeg aan mij of ik mee ging zodat ik zelf kon uitkiezen. Ik deed dat. In de winkel was ik een bh aan t passen hij vroeg of die goed zat ik zij weet t niet kan je iemand halen maar hij zij ik kan ook wel even kijken ik dacht ja kan wel hij ziet me tog vaak in bikini. Maar terwijl hij aan t kijken was voelde die aan mijn tieten en kneep er in enz. Ik vroeg wrm doe je dat hij zij om te kijken of die bij je tieten goed zit. Is dat normaal of niet?

9 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 25, 2025

Omg wat erg! Zelf zou ik dit niet beschouwen als normaal… Ik denk dat je het sowieso aan je moeder moet vertellen, zodat ze het er misschien met hem over kan hebben. Ik begrijp dat je gemixte gevoelens hebt, want dit is heel vreemd om mee te maken. Voortaan mag je gewoon lekker je grens aangeven! Groetjessss

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 25, 2025

Omg wat erg! Zelf zou ik dit niet beschouwen als normaal… Ik denk dat je het sowieso aan je moeder moet vertellen, zodat ze het er misschien met hem over kan hebben. Ik begrijp dat je gemixte gevoelens hebt, want dit is heel vreemd om mee te maken. Voortaan mag je gewoon lekker je grens aangeven! Groetjessss

Mijn moeder geeft mij helaas niet zo veel aandacht 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 25, 2025

@Serrtjee dat is heel naar om te horen. Heb je misschien iemand anders om het er mee over te hebben? Denk bijvoorbeeld aan een goede vriendin, mentor, of vertrouwenspersoon. Anders helpt het natuurlijk ook om er lekker met mensen over te chatten op dit platvorm. Heb je er wel wat over gezegd tegen je stiefvader? Het is belangrijk om te leren je grens aan te geven bij zulk soort situaties :)

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 25, 2025

@Serrtjee dat is heel naar om te horen. Heb je misschien iemand anders om het er mee over te hebben? Denk bijvoorbeeld aan een goede vriendin, mentor, of vertrouwenspersoon. Anders helpt het natuurlijk ook om er lekker met mensen over te chatten op dit platvorm. Heb je er wel wat over gezegd tegen je stiefvader? Het is belangrijk om te leren je grens aan te geven bij zulk soort situaties :)

Ik heb maar 2 vrienden die zijn 13 en ik 16 ik word veel gepest omdat ik dik ben en mn mentor doet dat ook dus heb niet echt een persoon om mee te praten

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 25, 2025

@Serrtjee jemig wat heftig om mee te maken. Kan je die 2 vrienden vertrouwen? En anders blijf je hier gewoon lekker kletsen. Vergeet niet bij jezelf te blijven. Je bent ook sowieso niet dik. Hallo, niet iedereen hoeft er uit te zien als een Insta-model! Ik zie er zeker ook niet zo uit hoor. Mn eigen vader noemde me dik, dus ik snap hoe je je voelt. En in de puberteit is het vet normaal meer aan te komen en lastig af te vallen, zo werkt dat nou eenmaal! Reminder: ik vind je perfect en iedereen die zegt van niet mag oprotten <3

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 26, 2025

@Serrtjee jemig wat heftig om mee te maken. Kan je die 2 vrienden vertrouwen? En anders blijf je hier gewoon lekker kletsen. Vergeet niet bij jezelf te blijven. Je bent ook sowieso niet dik. Hallo, niet iedereen hoeft er uit te zien als een Insta-model! Ik zie er zeker ook niet zo uit hoor. Mn eigen vader noemde me dik, dus ik snap hoe je je voelt. En in de puberteit is het vet normaal meer aan te komen en lastig af te vallen, zo werkt dat nou eenmaal! Reminder: ik vind je perfect en iedereen die zegt van niet mag oprotten <3

Die 2 vrienden zijn 13 die gaan mij niet begrijpen denk ik en die vertellen ook veel door

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 26, 2025

@Serrtjee Jeetje wat naar, zeg het me als ik je op een manier kan helpen! Ik ben er voor je.

• July 1, 2025

Hallo ​@Serrtjee 

Even korte vraag hé. 

Wat ben je nou jongen of meisje 😅

In een andere topic was je een jongen en nu ineens een meisje. En op je profiel ben je ook een jongen ?

Groetjes badeend 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 5, 2025

Ik lees dit en ik denk echt omg dit is NIET normaal. Ik zou dit zeker tegen je moeder vertellen!!!!

Liefs Izzy