Stiefvader

  • 3 January 2021
  • 1 reactie
  • 184 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben Florine en 17 jaar. Mijn ouders zijn nu bijna 8 jaar gescheiden. De oorzaak hiervan is dat mijn moeder verliefd was geworden oftewel ze is vreemdgegaan. Ze is nog steeds bij de zelfde man, en hij kwam al bij ons wonen voor dat de scheiding legitiem was.  Het hele punt is alleen dat deze man mij niet kan handelen. Ik leef al 8 jaar samen met dit gezin, maar ik word elke dag steeds ongelukkiger, ik word gekleineerd, geestelijk mishandeld, en er worden namen naar mij gegooid die niet eens waar zijn. Hij noemt mij niet eens bij mijn naam, maar de dochter van, of je dochter tegen mijn moeder.  Ik ben ongewild hier thuis, omdat ik bijna elke dag wel hoor dat ik moet oprotten. Ik snap het gewoon niet, hoe ik zo erg zulke haat mag verdienen. Ik weet dat het aan hem ligt, door dat hij zelf mommy issues heeft, doordat hij zijn moeder is verloren vroeger, maar dan hoef je toch niet jaloers te doen over je vriendin die gewoon tijd wil doorbrengen met haar bloed eigendochter. Het doet mij gewoon allemaal heel veel pijn, ik ben totaal niet mentaal stabiel, en ik voel me gewoon zo vaak diep ongelukkig. Ik kan gewoon niet meer me zelf zijn, en hoe vaak ik het ook aankaart er word gewoon niet maar geluisterd. In ieder geval ga ik na mijn examens bij mijn vader wonen, waar het wel fijn is. Maar ik weet gewoon niet zo goed meer hoe ik het nog de aankomende maanden hier moet overleven, vooral omdat er weinig toevluchten zijn voor mij atm.  Elke keer denk ik dat het goed gaat, en dan gaat het fout. Niemand begrijpt me ook van mijn vrienden, omdat ik de enige ben in zo'n situatie. Het laat me alleen voelen. Ik wilde dit delen of er eens gelijke zijn op dit forum met dit, en of jullie tips heb. Ik heb het nodig. 

 


1 reactie

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb ook zoiets meegemaakt en het is helemaal niet de oplossing om zelfmoord te plegen ofzo…

Miss moet je je aangeven bij de politie met dat je geestelijk mishandeld wordt…

Dan  plaatsen ze je bij je vader of een pleeggezin.

Zo doorgaan is echter geen optie.

Doeii!

 

 

 

 

 

Reageer