Stiefvader

  • 19 August 2020
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen,

Ik heb een stiefvader en hij is goed voor mij enzo. Maar ik ben er echt helemaal KLAAR mee. Roept hij de hele tijd dat hij zich niet gaat bemoeien met school dit jaar appt hij ondertussen mijn broer dat hij MIJN toegang moet ontzeggen voor mijn broers  Netflix. Ik zit godverdomme midden in een serie. Mijn broer zou het sws opzeggen in September maar ik en 2 vrienden hadden het idee om een account te delen want waarschijnlijk ook nog niet mag. Het is mijn geld als ik een Netflix account wil mag ik dat toch doen!?

Iemand tips of iets want ik kan zo echt niet onder 1 dak met hem wonen. 

groetjes

Aphrodite


4 reacties

Ik vind jet wel redelijk dat je broer je toegang wilt stoppen. Het is immers zijn netflix.

 

 

Heyy

Ja dat is heel vervelend voor je.

Kun je hierover met je mama praten? Misschien kan zij dan een gesprek hebben met je stiefpapa. Dat zal misschien meer helpen dan dat je zelf eventueel boos wordt. 

Dat van Netflix, als je broer het oke vind dat jij op z'n account zit heeft je stiefvader zich daar toch niks mee te bemoeien? Dat is toch de keuze van je broer.

Ik vind jet wel redelijk dat je broer je toegang wilt stoppen. Het is immers zijn netflix.

 

 

Mijn broer vond het prima maar mijn stiefvader wou het niet meer

 

Heyy

Ja dat is heel vervelend voor je.

Kun je hierover met je mama praten? Misschien kan zij dan een gesprek hebben met je stiefpapa. Dat zal misschien meer helpen dan dat je zelf eventueel boos wordt. 

Dat van Netflix, als je broer het oke vind dat jij op z'n account zit heeft je stiefvader zich daar toch niks mee te bemoeien? Dat is toch de keuze van je broer.

Mijn moeder is overal met hem eens. Niet omdat ze bang voor hem is maar omdat ze elkaar goed liggen dus dat gaat niet helpen

Reageer