Stiefmoeder is kut

  • 9 March 2021
  • 7 reacties
  • 229 Bekeken

Badge

Hee,

ik ben een meisje en ben 12 jaar. Zoals je al op de titel kon zien, haat ik mijn stiefmoeder. Ik zal het je wel vertellen wrm. 

Mijn stiefmoeder is best racistisch en vindt het vaak niet goed wat ik draag. Bijv. als ik hoge sokken aan doe bij sneakers, als ik oversized hoodies aandoe, een muts op in huis en zelfs een keer over mijn haar (ik had namelijk een keer een kant van mijn haar afgeschoren bij de kapper).

Ze zegt dan altijd dat ik op en TURK lijk of andere dingen wat mij raakt.. Ik zeg dit dan tegen mijn moeder. Mijn moeder wordt dan heel boos op mijn stiefmeoder. En dan wordt mijn stiefmoeder weer boos op mij omdat zij dan zegt dat ik het gwn eerlijk aan haar moet zeggen als ik iets niet leuk vind. Maar hoe?! Zij geeft mij dan nooit gelijk!! Mijn vader wordt ook meestal boos op haar want hij vindt het niet kunnen dat zij dingen over mij en mijn kledingstijl zegt. Door een deel van haar zit bij de psycholoog. Maar voor mij helpt het niks.. Mijn stiefmoeder gaat sws niet hierdoor veranderen. 

Sorry ik wou dit gwn ff laten weten

xx


7 reacties

Badge

Mijn stiefmoeder verpest de hele sfeer. Ze zegt ook nog wel meer dingen over mij maar ik heb geen zin om dat alles te vertellen XD

 

Badge

Update: Ik ben trouwens een beetje alt en een e-girl. Mijn stiefmoeder vind dat raar en ik heb nu eyeliner op en een hartje onder mn oog en zojuist heeft ze gezegd dat ik zo op een clown lijk! :sob:

WTF

Reputatie 2
Badge +1

gewoon negeren uiteindelijk heeft ze niks over je te zeggen, als het je blijft raken moet je gewoon een keer als je met je pa en je stiefmoeder aan tafel zit erover beginnen. gewoon heel beleefd en respectvol maar in ieder geval aangeven dat het je kwetst. je vader is er dan ook bij.

ik heb zelf ook een stiefmoeder en heb ook best veel ruzie en problemen met haar gehad, maar als je er over praat komt het echt wel goed.

Badge +3

Hey , wat een lastige situatie heb je al een keer geprobeerd om met haar aan tafel te zitten en gewoon te zeggen dat je het ECHT niet chill vind wat ze doet? Misschien kan dat helpen? Zeg gewoon dat je er naar gaat van voelen als ze zulke dingen zegt en vraag of ze dat niet meer wil doen. Ik hoop dat het helpt:)

Badge

gewoon negeren uiteindelijk heeft ze niks over je te zeggen, als het je blijft raken moet je gewoon een keer als je met je pa en je stiefmoeder aan tafel zit erover beginnen. gewoon heel beleefd en respectvol maar in ieder geval aangeven dat het je kwetst. je vader is er dan ook bij.

ik heb zelf ook een stiefmoeder en heb ook best veel ruzie en problemen met haar gehad, maar als je er over praat komt het echt wel goed.

Ja ik zal er wel over praten, maar. We hebben al zo vaak hetzelfde gesprek gehad meerdere keren maar ze leert er niks van uiteindelijk..

Badge

Hey , wat een lastige situatie heb je al een keer geprobeerd om met haar aan tafel te zitten en gewoon te zeggen dat je het ECHT niet chill vind wat ze doet? Misschien kan dat helpen? Zeg gewoon dat je er naar gaat van voelen als ze zulke dingen zegt en vraag of ze dat niet meer wil doen. Ik hoop dat het helpt:)

Hee. Wat ik al tegen JustHereForTheSummer zei, ze leert er niks van… Na een paar dagen doet ze het weer. :(

Badge

OOPS! Ik ben 13 trouwens 

Reageer