Vraag

stiefmoeder geeft me oxazepam

  • 24 February 2023
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Badge

Hi ik ben paar maanden geleden een keertje boos geworden en ik heb last van woede problemen maar me stiefmoeder ging me vasthouden zidat ik niks kon doen en me vader deed de deur dicht omdat ze bang waren dat ik weg ging lopen maar daarna werd ik beetje rustiger en toen gaf me stiefmoeder me opeens en pil (die ik niet heb ingenomen want ik wist niet wat het was) en later dacht ik van ohja hun nemen vaak oxazepam maar ik wist niet hoe het eruit zag dus later zag ik een strip die het zelfde uit zag als die pil die ze mij gaven en ik zag de naam en het was oxazepam


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

klinkt heftig. Maar goed dat je de pil niet genomen had als je niet weet wat het is. Misschien kan je het hier nog eens over hebben met je vader en stiefmoeder.

Reputatie 5
Badge +3

ik heb het op internet opgezocht: Oxazepam werkt spierontspannend, rustgevend en maakt suf. Het bevordert zo dat u in slaap valt en beter doorslaapt. Dit medicijn is vooral geschikt als u moeite heeft met inslapen en als u verwacht gedurende de nacht vaak wakker te worden. Ongeveer één uur na inname wordt u slaperig en rustig.

ik denk dat ze het je gaf om rustig te worden

Reputatie 7
Badge +15

Ik vind het raar dat ze je zomaar een pil geeft. Zonder dat jij überhaupt weet wat het is. En Oxazepam is niet zomaar een pilletje,  goed dat je het niet hebt genomen! 
 

Even iets anders, hoe komen ze aan die oxazepam? Die is alleen verkrijgbaar met een  recept. Als dat recept niet is geschreven voor jou, betekent het dat jij die medicijnen helemaal niet mag nemen. 

ik zou het er eens met je vader en stiefmoeder over hebben. 
 

Mij_Niet_Gezien 

 

Reageer