Vraag

Stiefbroer😘

  • 26 February 2019
  • 4 reacties
  • 1781 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal!

Ik, Fay heb een 1 jaar en 2 maanden oudere stiefbroer. En die is best wel heel erg aantrekkelijk😂. Ik ben nu 13 en hij is 14. We zijn nu ongeveer 1 jaar soort van familie. En we behandelen elkaar gewoon als échte familie. Broer en zus. En hij zeg áltijd zusje om me te plagen.

Normaal gesproken hebben "broers en zussen" vaak onenigheden. Maar met hem is het altijd gezellig. We wonen in de weekenden samen met mijn oudere stiefzus van 14 en echte zus van 16.
We liggen wel eens op de bank en dan gaat 'ie zo m'n arm kriebelen ofzo. En liggen we tegen elkaar aan en dan als een van mn zussen binnen komt, dan gaan ze "oeee" zeggen. En dat is zó iritant. Ehm maar goed. Ik dwaal een beetje af. Hij ligt nu naast me in slaap te vallen. (We zijn op vakantie). Meestal slapen wij 2 samen en mijn zussen samen. Hij kriebelt mn arm zodat ik in slaap kan vallen. Écht super lief❤En hij ligt me de hele tijd te knuffelen en dan doen we een staar wedstrijdje en dan lopen we een beetje te neuzen. En hij nodig mij uit op zijn slaapfeestjes. (Alleen maar jongens)😂. En ben daardoor ook bevriend geworden met zijn vrienden😅. Hij heeft me 3 weken geleden plotseling een kus gegeven en daarmee wilde hij zeggen dat ie me leuk vond. En aangezien ik hem ook leuk vind..
Alleen 2 probleempje...
Hoe gaan we dit aan onze ouders vertellen.
Als er iemand iets heeft pleas pleas pleas tell me!
Xx Fay❤

4 reacties

Extra toevoeging😂
We zijn dus GEEN bloedverwant
Ondanks het feit dat jullie niet verwant zijn lijkt het mij niet zo verstandig om een dergelijke relatie te hebben.
Zoals je zelf al merkt is het een beetje lastig om dit aan bod te brengen.
Jullie zijn per slot van rekening familie en hoe je het ook went of keert, relaties tussen familieleden worden nooit zo positief ontvangen.
Het zou mij eerlijk gezegd niet verbazen als mensen in jouw omgeving eventjes niet weten wat ze er mee moeten doen.
Echter is dat slechts mijn mening.
Badge

je ouders zouden niet boos zijn want je bent geen bloedverwanten 

tenzij je ouders hebt die dat toch niet zien zitten dan …

 

vraagje: nog altijd aan na 4 jaar? x

Reputatie 1
Badge

Je ouders zouden niet boos zijn, gewoon lekker zeggen!
@Baku heeft ook met haar stiefbroer en met haar gaat het goed, niet luisteren naar de mensen die zeggen dat het slecht is! Een relatie hebben met je stiefbroer/stiefzus is 100% acceptabel en we moeten daarop ons beeld veranderen want slecht is het echt niet!

Liefde is liefde!​​​

Reageer