Skip to main content

Hey, ik ben 14 en ik denk dat deze topic vaak voor komt maar oke. Mijn pa is er streng, maar ik bedoel echt streng. Ik mag echt nooit een t-shirt of iets dat boven mijn kont komt. Omdat het volgens mijn pa "verleidend” is maar ik bedoel. Hoe de **** zou iemand worden verleidt door een t-shirt. Croptops en korte broeken mag ik ook niet. Ik doe het stiekem toch, want mn moeder is er oke mee. Mijn is echt chill met alles.  Als ik wil afspreken of logeren (wat ik nog nooit heb gedaan in heel mn leven) moet ik altijd wachten tot dat mijn pa uit de stad is. Ookal heeft hij Life360 op mijn telefoon gedownload, wat ook echt super irritant is aangezien hij kan zien waar ik ben. Hij komt echt overal achter. Voor het laatst was er een schoolfeest en ik ging er na toe en ik moest al om 21;00 naar huis. Het feest begon om 20;00, soo. De volgende dag was de hele tijd boos op me en dacht dat ik een vriendje had. Ik bedoel, ik ging letterlijk met wat vrienden. Oh ja, heb ik al vertelt dat jongens erg verboden zijn voor mij. Ik heb veel jongens vrienden, als mijn pa daar achter zou komen zou ik vermoordt worden.  Ik kan daarom ook nooit met ze afspreken, wat super irritant is want dat zijn mijn closest friends. Op school moet ik ook echt altijd maar ook altijd mn best, wat best moeilijk is omdat 4 broertjes en 1 zusje heb. Mijn telefoon is het grootste probleem. Hij moet er perse altijd op kijken, laat me en mijn privacy met rust. Ik verander ook echt altijd het wachtwoord maar ik word gedwongen om het te zeggen. Ik verwijder meestal ook de berichten zodat ik safe ben. Een keer had ik perongeluk naar mijn vriendin gestuurd stuur geen gekke shit, mijn pa controleert mijn tel en hij zag dat en werd helemaal paranoide. Ik had gelukkig iets verzonnen dus ik gered.Dus ik moet altijd helpen in het huishouden en hij zeurt als nog dat ik lage cijfers haal. Soms vinden mijn vrienden het echt raar dat ik zo'n strenge pa heb, ik kan er wel van huilen. Het liefst zou ik willen dat mijn ma hem verlaat en dan een andere gast vindt waarvan ik alles mag. Of ik wacht gwn totdat ik gymnasium heb gehaald en dan naar Erasmus universiteit ver van hem. Hij zei dat we dan met zn alle gingen verhuizen. Dat is gwn zielig. Al met siblings hebben dan al vrienden op school en zo en dan moeten ze verhuizen omdat ik naar de uni moet. Het liefst wil ik gewoon een normaal leven. Iemand nog tips ofzo???

Geen reactie

Reageer