Vraag

stelende zus

  • 29 September 2020
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen,

Zoals aan de titel te zien heb ik dus een stelende zus.

Ik weet dat dit heus wel vaker voorkomt bij zussen maar ik word er op het moment echt gek van.

Over het algemeen boeit me het niet zo erg. Maar, mijn kledingvoorraad is niet zo ruim en body image issues heb ik tot de max. Nou heeft ze pas mijn favoriete broek gestolen, aka de enige broek waarin ik nog iets aan zelfvertrouwen heb. Ik heb heb al meerdere malen nonchalant gevraagd of ze mijn broek gezien heeft maar telkens is het antwoord nee. Ik heb ook al (alsof ik niet weet dat mijn zus hem gestolen heeft) aan mijn moeder gevraagd of ze hem heeft gezien maar op geen enkele manier krijg ik het antwoord wat ik wil. Ik zou hem terug kunnen stelen maar mijn zus zit op de uni en hoeft daar maar 1 dag in de week heen en voor de rest zit ze thuis.  Conclusie: ze merkt het wss snel als ik haar kamer in ga.

Wat kan ik het beste doen?


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hi,

wat irritant. Het haar vertellen zeggen, dat je weet dat zij hem heeft. Ik kan ook genoeg kinderachtige dingen bedenken. Iets terug stelen, tegen je moeder zeggen. Maar ze zal toch niet 24/7 in haar kamer zitten? Probeer als ze haar kamer uit is haar kamer binnen te gaan en hem terug te pakken. Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen.

<3

Hey,

Ik zou het tegen je moeder zeggen. Het is niet normaal dat je zus dingen van je steelt. Dat ze een keer iets leent kan, maar zelfs dan kan ze het gewoon aan je vragen.

Ik zou eerst met je moeder praten en daarna met je moeder en zus.

Succes!

Xx Simply Me

Reageer