Hey, ik ben een 14 jarige jongen en ik vind het niet fijn thuis. Ik woon met mijn moeder, stief vader en broer.
Ik vind het niet meer fijn thuis omdat er gewoon geen gezin word gevormd. Mijn broer doet helemaal niks en maakt overal een puinhoop en zorgt voor veel irritaties bij mij. Mijn vader krijgt enorm veel geld met zijn baan maar geeft dat geld alleen uit aan mijn moeder. Waargebeurd voorbeeld: Hij koopt zomaar 2 applewatches zonder dat mijn moeder erom vroeg of dat het nodig was dat dus samenkomt bij 1000$ euro maar hij doet moeilijk om voor mij een goede fiets te kopen.
Ook krijg ik steeds alle taken en word mijn moeder weer boos als ik zeg: “laat mijn broer is 1x iets doen, hij doet toch nooit iets'’ Ook worden er door mijn stiefvader altijd rot opmerkingen over mij gemaakt zonder dat het nodig is. Ook heb ik gewoon een hobby voor (SPEELGOED) wapens maar hij heeft er altijd een hekel aan als ik dat koop met mijn hardverdiende geld. Mijn stiefvader heeft echt op alles commentaar dat ik doe en ik word er gek van. Als ik er iets van zeg gaat hij 100% mijn gaming spullen inbeslag nemen waar ik hard voor gespaard en gewerkt heb.
Nog als laatste, hij zeurt over allemaal dingen die ik niet doe maar wel moet gebeuren maar zelf doet hij het ook niet en vind dat maar goed. Zelf zie ik hem als een dictator.
Wat moet ik doen?? Ik kan dit echt niet meer volhouden zou….