Vraag

steeds minder vrienden

  • 13 December 2022
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyy mensjes die dit lezen, ik ben een (trans)jongen van 13 jaar. 

Ik heb t gevoel alsof al me vrienden weg gaan. Op de basisschool was ik niet bepaalt populair maar iedereen ging wel met me om. Nu op de middelbare heb ik 3 goeie vriendinnen in mijn klas, 2 iets minder goeie vriendinnen in mijn klas en buiten mn klas 1 a 2 vriendinnen. Ik heb geen jongens vrienden al zou ik dat best willen. Ik spreek nooit met iemand af omdat ik in een ander dorp naar school ga.

gister kwamen we de 2 mensen tegen die mij een groot deel van de basisschool hebben gepest. Ik had gevraagd of ze ruzie met elkaar hadden omdat ze niet meer samen aten in de pauzes en niet meer samen fietsten. Dit is wat ze precies zeiden: ‘we zijn nog wel vrienden hoor, maar we zijn geen vrienden met jou.’ Opzich wist ik al dat ze er zo over dachten maar op 1 of andere manier komt het toch wel diep binne omdat ik al zo weinig vrienden heb.  Hebben jullie misschien tips???

 

ROBI


2 reacties

Reputatie 3
Badge

Da's het offer dat je moet maken...

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,

ik zou proberen om misschien de slechte vrienden achter te laten en dan met andere om gaan. Of een betere band krijgen met de vrienden die je nu hebt, je kunt ook altijd van school/klas veranderen:))

Groetjess

Reageer