Vraag

Stalker is terug.. alweer

  • 4 February 2023
  • 0 reacties
  • 44 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,

ik zit dus met een probleem. (alweer, sorry!!). Ik heb het 2 keer eerder over hem gehad (we noemen hem even psycho, zo hete hij vorige keer) hier is het in het kort uitgelegd: Ik en psycho waren vroeger vrienden, we gingen vaak met elkaar om, hij was op mij. Ik zag hem gewoon niet op die manier. En ik voelde me oncomfortabel met hem. Daarna had hij mij een naam genoemd (wil ik niet in detail over gaan). En, er waren zoveel dingen, hij had me meerdere keren gebodyshamed (hij noemde me een plank), en hij heeft me ook hele ongepaste vragen gesteld. En, toen hij mij die naam noemde, zag ik het als een weg uit, dus ik nam die weg. Dat gebeurde net na de zomervakantie. Nu, een paar maanden verder, heb ik een nieuwe telefoon. Niet alle namen zijn opgeslagen, en de app waarmee ik bel, daar zijn alle contact namen kwijt, dus iedereen die ik heb geblokkeerd (onder andere psycho) is niet opgeslagen als geblokkeerd. Hij had mij 30 keer gebeld. Ik wist niet wie het was, alle nummers waren opgeslagen, niet de namen. Dus 1 keer nam ik op, liet het 5 seconde zo zitten en hing weer op, ik hoorde niemand. Later, vond ik uit dat hij het was. Hij had me ook een bericht gestuurd dat hij dingen wilde uitleggen. Dus, ik onblokkeerde hem, en zei 'ga weg’. Daarna dacht ik, ‘misschien is het handig als hij het uitlegd, ik kan hem dan ook vertellen dat deze vriendschap klaar is’. Dus, ik zei dat ik hem morgen (vandaag) erover zou teksten. Toen ik hem geblokkeerd had, heeft hij me duizenden berichten gestuurd. Ik wil dat hij snapt dat het klaar is, ik wordt nu wel echt bang. Hoe moet ik tegen hem zeggen dat het klaar is??


0 reacties

Geen reactie

Reageer