Vraag

Spreekbeurt


Reputatie 2
Badge +3

Ik moet over morgen een spreekbeurt houden ik en mij beste vriend hebben een beetje planken koorst en hij zei het tegen zijn ouders en hoefde ze spreekbeurt niet te doen ik durf het niet tegen me ouders te zeggen dat ik planken koorsts heb maar wil echt niet me spreekbeurt houden


10 reacties

Badge

Als je echt niet durft, zou ik je  vriend vragen of hij er bij wiel zijn bij het vragen of je het niet mag doen. Want ouders zijn meestal aardiger met andere er bij en  dan krijg je ook miss meer zelfvertouwen in je zelf.  Maar ik denk dat er een grote kans zegen  dat ze het goed vinden. 

dat is wel echt een vervelende situatie, misschien kun jij ook doen wat je beste vriend deed

Hey hooi!

 

Ik snap je situatie. Ik heb zelf ook plankenkoorts. Als je echt bang bent, moet je het echt tegen je ouders vertellen over je plankenkoorts of je docent.. ze gaan je sowieso begrijpen. Maar je kan het altijd proberen! In t begin is t best een beetje eng enzo maar daarna ga je wennen en wordt je niet meer zo snel bang!

 

Ik hoop dat dit helpt!

 

 

Reputatie 2
Badge +3

bedankt voor alle reacties ik ga het denk ik morgen uit school zeggen….ik ben zo bang

 

Reputatie 2
Badge +3

goed nieuws ik hoef hem niet te doen alleen heb wel morgen gesprek met docent waarom enzo

Heey,

Goed dat je het gezegd heb en fijn dat je het voor nu niet hoeft te doen.

Het is fijn dat je hierover met je docent in gesprek kan. Zo kun je kijken waar je plankenkoorts, je angst vandaan komt en wat je er aan zou kunnen doen. Die docent is er om naar je te luisteren je te helpen. Probeer daar dan ook gebruik van te maken.

Hopelijk gaat het gesprek je verder brengen, succes!

Groetjes,

Simply Me

Reputatie 2
Badge +3

ik heb gepraat en doe hem later mis

 

Heey,

Goed dat je hebt gepraat, heeft het gesprek je wat opgeleverd?

Veel succes als je je spreekbeurt later nog moet doen!

Groetjes,

Simply Me

Reputatie 2
Badge +3

ik heb hem gedaan en heb een 9,3 en ben er vanaf yesss

Zoo lekker. Dat cijfer spat van het scherm af. Goed dat je het toch hebt gedaan, je kunt trots zijn💪

Groetjes,
Simply Me

Reageer