Skip to main content
Vraag

Smoesje voor vape

• March 26, 2024
  • 8 reacties
  • 308 Bekeken

Hallo allemaal,

als ik een vape ga halen moet ik altijd contant geld pinnen, maar mijn moeder kan op me rekening kijken weet iemand een smoesje voor het geld pinnen??

8 reacties

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 26, 2024

Hii! Ik wil je eigenlijk geen tips geven hiervoor want vapen is zoals je zelf waarschijnlijk ook wel weet erg slecht voor je. Je kan het geld wat je aan het vapen kwijt bent beter bewaren en besteden aan andere leuke dingen en ik raad je echt aan om te stoppen ook al wil je dat misschien niet.

Groetjess van mij :)

ItzJustin
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • March 27, 2024

Hoi @Jorisje 

Niet vapen, geloof me, het is niet stoer & je gaat er achteraf spijt van krijgen.
Ik hoef denk ik niet een heel verhaal te vertellen van waarom, dat weet je zelf wel ;)

Ga lekker dopamine (geluk) uit andere leuke dingen halen, zelfbevrediging, chillen met je vrienden, relaties er is meer dan genoeg. Gewoon geen vapen o.i.d!

Groetjes ItzJustin

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • March 27, 2024

Ik zou inderdaad gewoon stoppen. Je kunt er dood van gaan. En je wilt niet verslaafd raken (hopelijk ben je dat al niet)

• March 27, 2024

zeg dat je eten wou halen maar het pinautomaat was kapot 

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 3, 2025

een beetje laat maar je kan iets kopen, met je pinpas en dan breng je het gelijk weer terug “omdat je de verkeerde hebt gekocht” dan zeg je dat je het in het contant terug wilt! 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 4, 2025

Zeg tegen je moeder dat je een klasgenootje moest terug betalen die geen pinpas heeft

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 7, 2025

Je kunt in veel supermarkten vragen of je mag 'bijpinnen' dat kan vaak tot 50 euro. Dus dan koop je gewoon wat in de supermarkt en komt er 50 euro (of minder) bij als je pint. Dat krijgt je dan als contant geld mee. Zo kan niemand weten wat je precies uitgeeft met contant geld.

Mag ik misschien wel opmerken dat ik het altijd jammer vind als ik mensen zie roken of vapen? Je longen zijn enorm kwetsbaar zeker als ze in ontwikkeling zijn, heb ik geleerd. Dus ik zie het wel als een investering in de toekomst als je goed voor je lichaam zorgt vooral als je nog jong bent. Ik denk dat je daar heel gelukkig mee zult zijn als je later nog steeds gezond bent.

Hou van jezelf! Liefs, xxVera 💋

• May 15, 2025

Ik ga geen smoesjes bedenken voor je

Vapen is super ongezond en je zou er alle mogelijke moeite aan moeten doen er van af te komen. Het is zoete smerige zooi (sorry)