Smetvrees

  • 1 November 2020
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey!

Ik ben echt blij met mn ouders, ik houd echt van ze maar de laatste tijd zit ik wel met een probleempje.  Volgens mij heeft mijn moeder echt enorme smetvrees, ik mag niets aanraken en echt om de seconde mn handen wassen. Ik mag zelfs mijn zusje  niet aanraken. Ik vind het zelf echt onzin maar elke keer als ik iets ervan zeg bedenkt ze weer een smoesje. Ik zie ook dat mijn vader er best wel veel last van heeft.

 

Iemand tips om met zoiets om te gaan? 

Groetjes May!


2 reacties

Heyy

Is dit al altijd zo? Misschien is het sinds heel dit corona-gebeuren dat ze een beetje ''paraniode'' geworden zijn ofzo. Ik kan wel geloven dat je er gek van wordt. Vraag eens aan je ouders waarom alles zo hygiënisch moet, misschien als je hen standpunt begrijpt dat het makkelijker is voor je. 

Ik denk niet dat je anders veel kunt doen. Je kunt hen proberen op andere gedachten brengen, maar vaak zijn mensen er niet vanaf te brengen.

Groetjs

Hey, 

ik ben het met kaas123 mee eens. Het kan zijn dat het door de corona-virus gebeuren erger is geworden, omdat ze 'bang' is dat het virus zich gaat verspreiden thuis. Probeer met haar hierover te praten.

Reageer