slechte vader + de rest van mijn leven deel 2

  • 10 April 2022
  • 0 reacties
  • 79 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey hallo, hier ben ik weer .Ik zat aan het deel, dat ik dingen moest vertellen. over toen dat ik over tussen mijn 1 en 4 jaar was . Oké hier gaan we . Mijn papa had een faillissement. En het zou zekker maar 4 jaar duren 🙄 . Hij deed ook de rekening eerst deed mijn mama dat maar hij deedt het erna. Mijn mama zorgde zo goed als voor ons alleen. Ze had ook pleegkinderen van mijn tante die kon er niet voor zorgen ( ze zat aan de drugs en sloeg ze). En zij deed het dus alleen zonder mijn papa . Ik kan mij nog herinneren dat hij in de zetel popcorn aan het eten was ,voor de tv en overal zijn sokken liet slinger . En die schulden duurde geen 4 jaar maar 11 jaar ( ze waren 11 jaar samen). En weet je wat hij deed met dat geld naar de seks club ! En daar het die de zo S. leren kennen🙄 ,en hij was altijd super laat thuis. En ook hoe ouder ik werd hoe meer ruzie er kwam bv. Dat mijn papa niets deed in huis. En ik kan mij een ruzie nog herinneren en toen was ik vier hè. Mijn mama stond in de keuken. Mijn papa in de gang. En ik onder de salon tafel . Mijn mama had een zoon huis schoen en gooide die ( mijn papa gooide eerst) . En mijn papa een CD en die gooide die. En op een dag betrapt zij papa. Ze rook S. haar parfum . En ik ben nog wat vergeten te vertellen ik heb een half broer van mijn papa. En de volgende dag vertrokken ze nog. Ik weet nog dat ik ze uitzwaaiden en dat ik alleen mijn half broer miste. En ik moet nog wat vertel ,en ik vind een van de slechtste dingen wat hij heeft gedaan. Hij berijden het meschien al een jaar voor. hij schreeuwde soms plots ,en wat deed hij het aan de buren vertel dat mijn mama hem mishandelde . Laag hoor !  En dan het ergste hij heeft ons nog 200 in min geven in het begin van de maand . En er moesten nog rekening worden betaald nog allemaal !!!! En de rest nam hij mee 😠!! En dan is het een half jaar later er komt er rechtzaak dat ik naar hun moet komen . En ondertussen zitten wij nog in de schulden dehans kleren je kent het wel. En er komt weekend regeling omdat ze in België wonen . Het is al best wel lang dus in ga nu stop stoppen tot de volgende keer.

 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6


0 reacties

Geen reactie

Reageer