Slechte Thuissituatie

  • 8 August 2020
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo eerste keer dat ik hier ben, excuses als ik iets verkeerd doe.

je kan me uhh Ryan (niet echte naam) (15 jaar ) noemen.

Mijn thuissituatie is niet bepaald goed.

gisteren viel de wifi uit waardoor iedereen natuurlijk gefrustreerd werd. ik ging dus naar beneden (ik zit meestal boven) om te kijken wat er aan de hand was. ik hou mezelf bezig met tech etc. dus ik fixte het en zei tegen mijn moeder en zusje om te wachten (het duurt een tijd voordat het weer werkt). dus paar minuten later was de wifi terug maar ging gelijk weer weg. blijkbaar was mijn moeder niet geduldig. dus ik fixte het, ging naar boven. toen gebeurde het WEER. dus ik werd het een beetje zat. we kregen ruzie en het leed naar haar met haar wijzende vinger in mijn gezicht (niet letterlijk). dus ik pakte haar arm vast om die hand weg te halen. ze trok haar hand terug en dreigde met de politie omdat ik aan ‘huiselijk geweld’ deed. het enige wat ik deed was haar arm vastpakken. dus ik ging naar boven, lachte haar uit aangezien ik die dreiging niet serieus nam. zover ik weet heeft mijn zusje haar toen overgehaald om het niet te doen.

sorry hoor, maar ik vind dit persoonlijk belachelijk.

ik en mijn moeder kunnen heel goed praten, maar als we ruzie hebben, hebben we ook echt ruzie. en we zeggen nooit sorry erover ofz.

nou, ik zal ook eerlijk zijn dat ik problemen heb met boosheid controle en ik had mijn week al helemaal niet omdat ik mijn baan was kwijtgeraakt omdat ze geen vergunning hadden ofz.

maar ik besloot om zelf sorry te zeggen en verwachtte iets terug. kreeg ik niet en toen ik zei dat met de politie dreigen om me bang te maken niet op me werkt, zei ze dat ze het meende en dat als ik haar weer aanraak ze hun belt.

nou ik ben niet bang voor de politie, persoonlijk denk ik dat als ze hen belt dat zij meer in de problemen zit dan ik.

zij is niet bepaald de beste ouder, ze zegt constant voor mijn zusje and ik dat ze zelfmoord gaat plegen etc. dat ze ons haat, dat we een fout waren, er zijn ook tijden geweest voor ze ons sloeg maar dat was echt minstens een jaar geleden.

soms heb ik zelf de neiging om gwn iemand te bellen en haar weg van me te krijgen. fresh start, pleeggezin die richting etc. maar ik weet niet of ik dat, haar, mijn zusje of mijzelf kan aandoen.

dus inplaats van dat, praat ik er hier over.

bedankt voor het lezen

enige tips of vragen?


2 reacties

Badge

Hoi roan,

ik denk dat het slim is om dit met je zusje te overleggen en kijken of zij er ook zo over denkt het idee pleeggezin is ook een goed punt om met je zusje te overleggen :) veel succes

Hoi Ryan

wat naar datje dit moet meemaken, ik zou het er inderdaad met je zusje over hebben en je kunt aLtijd de kindertelefoon bellen. Dat is namelijk anoniem en dan kun je je verhaal kwijt

Reageer